Preghjonu à a parturientu

U Erdimuntura hè un avvene interessante in a vita di a sola donna, ma a famiglia sana. Ùn ci hè micca una sola donna incinta in u mondu chì ùn sia micca visitata da pinsamenti inquietanti è senteri annantu à l'avvenimentu vinile. Ancu se u gravidenza hè persunale, i medichi hè stata trovata, u sognu di maternità hà sceltu, tuttu hè prestu per u zitellu è a mamma, l'ansietà ùn vippe micca di sorte. E questu hè abbastanza naturali, perchè u natu nascutu di un ziteddu hè u più impurtante in a vita di a mamma è u prucessu di cunsignazione hè assai cumplicatu è imprevisible. È solu u Signore sapi tuttu ciò chì sera ghjuntu. Per quessa, ùn hè micca pruduttivu per quellu chì criau e femine in imbri pregnant per leghje una preghiera per un travagliu sicuru.

Preghjonu per u travagliu leve

In l'antichità, i nostri avutri avutru senza a preghiera durante u partitu. Hè dicisu di sperenu per Diu è pricà à ellu è u Sancte Spirituali nantu à a nascita sicura di u zitellu. A preghiera per un successu di nascita hà rinfurzatu a crede chì tuttu avete da passà bè. Aiuttu à calmà è preparanu mentalmente per u successu eventuali.

Ùn sò solu l'omi èranu pricatu, a preghiera di a mamma duranti a nascita di a so figliola era di grande impurtanza. Oghje chì a orazione ùn hà micca a tali pupularità, ma a ghjente ùn anu micca scurdate di vultà à i Santi per aiutà à un momentu difficiule. Dunque a preghiera durante a parturione hè pertinente à stu ghjornu. Di sicuru, no ogni donna pò leggi un preghjudiziu duranti u natuvolu stessu. Ma in questu casu, pudete appruntà in anticipu è l'onore pè a prighera per fà natività o dumande à a to mamma per a prichera à u nascita di a to figliola.

Quale tipu di preghiera di leghja à u nascita?

Un credulante sà chì u prete à un zitellu à u nascita. Prima di tuttu, sicuru, à i più ghjuvuli. A vèrgine Maria dà nascita à u so figliolu indurendu, ma dopu avè assicuratu tutte e dificultà umanu è di suffissu, ella capisce è aiuta. Cù una preghiera durante a gravidanza è a parturienti, si prustirnanu à i icone di a Mamma di Diu "In le Births of the Assistant", "Infantry Infantry", "Theodore", "Healer", "Skoroposlushnitsa". Una altra donna preguite avete leghje una prichera per aiutà à u pene.

Preghjonu per u luminoru lume à u Most Holy Theotokos :

A vèrgine vèrgine, a mamma di u nostru Signore Ghjesù Cristu, chì ghjè u nàscita è a natura di una mamma è u zitellu, anu pietà di u to servitore (nome), è aiutate à questu ora, permettenu u so burden a salvezza sana. A Signora di u Teodoro, ùn aghju micca esse dumandà aiutà à a nascita di u Figliolu di Diu, dà aiutu à questu servitore di u to servitore, chì dumanda, in particulari da voi. Cridite à quelli chì sò beni in questu ora, è dà nascita à u zitellu, è a purtarlu à a luce di stu mondu, in u tempu di u bisognu di u lume à u sacru saggiu cù l'acqua è u spiritu. Perchè càsciamu, Mamma di Diu Vyshnyago, pricavu: Sì bisognu di sta mamma, sì vinutu à esse u tempu di a mamma, è precu u Diu di u nostru Diu chì hè stata incarnatu da tè, è furtifie cù u so putere da quessa. U so putere hè benedettu è glurificatu, cù u Patre u patri originale, è u Bè Bézu è Gracious, è Dètu u so Spìritu, oghje è sempre è sempre è sempre. Amen.

Parenti è familiari pò pricà per a salute di u zitellu Tikhvin Icona di a Mamma di Diu:

O Signurone, a Virgen,
Salvà è priservà à u mo refugiate i mo figlioli (nomi),
Tutti l'adulescenti, ghjovani e pochi,
Vamatu è anu senza nome è in u corpu di a mamma stanca.
Cumpressate cù a ricchezza di a vostra maternità,
Aghjunghjene in u timore di Diu è in ubbidenza à i genitori,
I pricori di u mo Signore è di u to Figaru,
Puderete li furnisce i ghjorni utili per salva.
I prisenti à u vostru esame materna,
Perchè ghjè a Proteccia Divina per i to servitori.
Mamma di Diu, guidà à l'imaghjini di a vostra maternità divina.
Guarì a mo ànima è u corpu u ferite u mo figliolu (nomi),
I peccati sò rializati.
Aghju da u mo figliolu incantevule à u mo Signore Ghjesù Cristu è à u vostru,
u più pura, a prutezione celestone.
Amen!

Preghjonu per a mamma in necessità

In a Cristianita Ortodoxa sò abitudine prima di u nàscita di una donna incinta per andà in a chiesa , cunfèsenu è ricivete a cummunione. Ùn hè pocu cum'è una donna chì leghje una preghiera per annunzià u dolore, permette di saldà, i babori sò deve nascuti sani. U puteru miraculu di a prichera hè familiar à molti di cridenza, ùn hè micca nunda chì i nostri babbi cosechjavanu solu. Oghje hè l'aiutu di u Signore, perchè chì esse abbandunatu in un suchu difficultu è periculoso, sopratuttu per quantu a maiò parte di u babbu. Ancu ùn hè micca cusì impurtante quellu chì sarete indirizzu in a so prichera, è davanti à quella iconu, a cume principalu hè di fà sinceramente, cù fede in l'anima. Dopu u nascita, avete bisognu di leghje a prichera è ringraziere à u Signore è à tutti i Santi per l'aiutu è u filici felice di u zitellu.

Hè impurtante ancu di prustesi cù preghiera after giving birth before the icon of Mamma di Diu "Mamò". Idda aiutanu i mariti chì anu u litu persa o se a donna hè severamente affettata da a dipressione postpartum . A vèrgima vèrgine darà forza per trattà a malatia è alimenta i migghiori. Dopu tuttu, ùn hè micca à nimu chì i nostri aviani alimentavanu à i so figlioli cun u latte maternelle finu à dui o trè anni è ùn avianu micca idea da a dipressione postpartum è l'altri cumponimenti. Credu ch'è era cusì previstu di u Signore Diu chì a mamma avia alimenta u zitellu cù u latte maternelle, passendu cù u so amori è cura.