Ratio d'altu è pesu d'adulescente

Adolescence hè un tempu stupidu per u canciamentu è sapendu. U zitellu hè crisciatu rapidamenti è cambiendu davanti à i nostri ochji. Ma in persecuzione di l'idei muderni, anu addevi volte prufittà assai ansietate per u so pesu o altitudine.

Cumu aiutà à un adulescente cumprà a ratio ottima di a so altezza è u pesu senza danni à a so salute? A sti dumanni, i scientisti ùn danu micca una risposta senza ambiguu è offre assai metudi. Cunsiderate a più famosa - taula antropométrica è indici di massa di corpu.

U centru (antropomuliticu) di table

A tassa di u rapportu di l'altura è di u pesu permette di stabilisce per età l'indicatori più appropritatu chì currisponde à u sviluppu di u zitellu.

E mette per i zitelli è i zitelli cuntenenu chenchi cù e crescenu di credi averageu è u pesu di l'adulescenti.

U megliu risultatu hè se u pesu di u zitellu è l'altitudine sò media. Se se trova per baixo di u promediu, ci hè una tendenza à lag behind in development. In u mediu - avè in u sviluppu.

Un ritmu bassu o assai altu pò esse dovutu à i cresciti di u sviluppu individuali è di certi disordini di crecimentu.

Una ratio assai o pocu altu di pesu è di età d'un adulescente hè digià una causa di preoccupazione è cunsigliu obligatoriu cun specialista.

Indici di massa di corpu (BMI)

BMI hè statu sviluppatu da u Centru Naziunale di Salute statistiche in i Stati Uniti è hà acquistatu considerable pupulazione in u mondu.

Prima hè bisognu di stabilisce l'IMB per a formula di a rapportu di l'altura è u pesu:

BMI = (pisu / altezza / altezza) * 10000

Per esempiu, se una zitella hè 19 anni, l'altitudine hè 170 cm, u pezzu hè 60, da puderà utilizà a basa di dati per a formula, avemu:

(60/170/170) * 10000 = 22.

Sustituitu questu numaru in un percentile periglià diagonale,

Avemu vistu a datu promedia per e adolescenti. Càlculate simili sò fatti per i carusi, ma si usa una altra mesa BMI.

Se l'indexu di a rapportu di l'altezza è u pienu si deviate forte da a mutezza, questu pudite indicà l'obesità o l'anoreksia in futura.

Quandu calcule a ratio curretta di altezza à u pesu, hè impurtante piglià in cuntà chì tutti i metudi sò basati nantu à metudi di stati statìstichi. À u stessu tempu, ogni adulescente hà e so propri caratteristiche, una certa predisposición genetica è hè influinzata da parechji fatturi chì influirenu u sviluppu generale.

À u listessu tempu, tali calculi pò aiutà à tempu per identificà e patologii possittivi in ​​u sviluppu di u zitellu.

Per esse ingaghjati in a manifestazioni di prupurzioni ideali di una parità di creazione di pesu è età, l'affari più fascinante. Ma ùn scurdate micca chì a so cumpurta principali di i genitori hè di insignà à un adulescente per seguità un stiltu di strattu è amori.