Chiesa di Santa Maria (Helsingborg)


Per Helsingborg , stratégicamente situatu in a parti più stretta di u Straits di Øresund è contr'à l'Elsinore danesi (Helsingør), disputi li sò stati tra di Dinamarca è Svezia duranti parechji seculi. Fundatu in u seculu XI, oghje a cità hè un importante portu cummerciale è industriale, u centru cummerciale è culturale di u paese. Ci hè assai attraversu unicu, cumpresi casi insolite, tempii chjusi, majestesi furtificii . Pigliate un di i destinazioni turistiche più attraenti in Helsingborg - l'antica Chiesa di Santa Maria (Sankta Maria kyrka).

Chì ghjè interessante nantu à u locu d'interessu?

A Chiesa di Santa Maria in Helsingborg hè unu di i più antichi edifizii in a cità. A primu cattidrale, custruitu annantu à questu locu à u principiu di u seculu 11, hè statu sustituitu in u 1400 da un templeu di brique-nave in u stile gòticu. Un fattu interessante: durante a custruzzione, a stessa balea era utilizzata com'è u mumentu principalu, cum'è in a catedrale di Lundsky, i castelli danimariani Kronborg, Vejbi è assai altri. etc. Avà, a Chiesa di Santa Maria hè una attrazione turistica impurtante è hè prutetta da a Lege di u Patrimoniu Culturale di a Svezia.

Hè assai interessante ùn hè micca solu l'apparizione di u bastimentu, ma ancu u so internu:

Cumu ghjunghje?

A Chiesa di Santa Maria in Helsingborg si trova à u centru assai, pocu distanti da a strada peatrera di Drottninggatan è a legendaria torre di Chernan . Pudete truvà à u tèmpiu nantu à un car rental o cù un taxi o trasportu publicu. 2 blocchi da a chjesa hè un autobus Helsingborg Rådhuset, chì seguita da i rotte Nos. 1-3, 7-8, 10, 22, 84 è 89.