Iodine durante u gravidenza

A norma di iodu durante a gravidanza hè crescente è hè 200-250 mcg per ghjornu. Stu microelementu hè necessariu per a sintesi di l'hormona di tireoidu in e donne. Hormoni regulanu u metabolismu tutali in u corpu. Da a so mancanza di alimentazione, tutti l'organi è i tessuti di una donna incinta pregnant. Inoltre: in a prima parte di u gravidenza u fetu ùn anu micca avutu a so propria glandula tiroidea è a mancanza di l'hormone di a mamma hà influinzatu u sviluppu normalu di u nascitu.

Cù a mancanza di iodu in u corpu, i signali sò inizialmenti micca specifici: debilitatu generale, fatigue, immunità ridutta. Cu stabbenza crònica di iodu in u corpu sviluppeghja:

Mancanza di iodu in a gravidanza - cunsiquenzi

Quandu u corpu di una donna incantata ùn manca iodine, l'effetti negattivi di a carenza di iodu affissenu ancu u cursu di l'imbarcu stessu è u sviluppu di u fetu.

Effetti negattivi di i deficientu di iogghiu per a gravidanza:

Effetti negattivi di carenza di iodu per u fetus:

I deficit di iode in a gravidanza - prevenzione

Una dieta equilibrada, chì cuntene un nùziru abbastanza di vitamini è microelementi necessarii per una donna, hè a mellor prevenzioni di carenza di iodu.

Se ùn ci hè micca sensitivu, a donna hà da ripiglià i prudutti di iodine chì contientanu iodine, durante a gravidanza. Chì includenu u pienu di mare (kale marini è pesci), u sali iodatu (se ùn ci hè micca una restrizzioni à u cunsigliu di sal), mariscos (ostrici, gambli, muscoli), pesce d'aigua dolce. In picculi quantità, iodine cuntene l'alogina, u pumadoru, patate, spinach, erbe, radiche, zucca, alli, col.

Spessu in a dieta di u ghjattu incipitu ùn hè micca abbastanza per a tarifa ghjucatu di una donna, ancu s'ellu hà cunsumata regularmente l'alimenti riziunati in iodu, perchè e bisogni sò seriamente aumentati, in particulare in a siconda mità di a gravidanza. Ma i multivitamini cù iodu pè e donne chì sò incisi pò esse prescritti solu da un medico, è micca sempre a dosi di iodine in elli hè abbastanza per a carenza di iodine crunulò. Ùn pudete micca cumplementà a dosa di vitamini perchè u risicu di sobredose. Ma i preparati per iode per i pregnant nisa sò raramente prescritti per elli. A maiò parte di spessu pigliata in cunjunzione cù altre vitamini o elementi traccia. Da 3 simane di gravidanza, a norma di ghjente di iodu hè di 200 mcg per ghjornu (per esempiu, iodomarinu 200 - 1 tableta per ghjornu) in l'absenza di contraindicazioni.

I sintimi di una pisciata iodine durante u gravidenza

Una pisciazione di iodine pò esse più periculosa ch'è una mancanza di iodu in a gravidanza. Ci ponu esse sintomi di tirotoxicosi, perchè ùn si pò piglià a droga senza cunsiglià un duttore. I sintomi principali di una sobredose di iodu sò:

Quandu si tratta 3 g di iodine simultaneamente, un risultu fatale hè pussibile senza a cura medica puntuale.

Contraindications per l'intake di preparazione di iode

A principal contra-indications per i piglià iodine chì contientanu droutichi è tirotoxicosi, reazzioni allergii à i drogues, i malatie di rinite è liver. Per i preparati di iode, cum'è iodure di potasio, u gravidenza stessu hè una contraindicazione per piglià.