Hijab - chì cosa hè questu?

In u nostru XXI seculu, quandu parechji ragazza amare u vestitu chì revelanu assai più di quessi abbitanu, in i carru si pò spessu vede muderni donne Musulmani cù vistiti longu è un ghianu nantu à a testa. Un musulmanu in un hijab - questa pari lògicu è ancu familiar, ma ancu una persona chì ùn micca professu l'Islam, hè difficiule di capisce per quale hè necessariu un capu di ghjuvanu, chì hè strettu, Hè chjaru chì a religione attribuia, ma a religione in generale hè assai attribuita, è micca tutte e riconce chì sò osservati, ancu da persone chì sinceramente crede. Si seguite sta lòggica, devi esse capulinu chì tuttu u listessu hijab - hè più cà una prescription of u Koran, è chjaramente micca un capimellu di moda. Intendemu di scummigghiarià ciò chì hè - hijab, cumu fà usà adattatu è ciò chì significa per e donne musulmana.

Hijab - chì hè?

In generale, a parolla "hijab" in à Arabu significa "velu" è secondu l'Islami significa tuttu vistimentu chì cresce u corpu da a testa à i dintorni. Ma in Europa è in Russia, hijab si riferisce à un bufoi, chì e donne Musulmani cundiscenu i so capi, mentre chì alluntanulò a faccia entera aperta. Per aiutà u hijab, i femini islamicu sò obligati d'aprisce à a Sharia. Ma, cumu si puderete capisce da i labbre di e donne, l'abitudine bianco per elli hè più cà solu di travagliu. A zitella in u hijab pensa ch'ella hè perghjennà à Allah è, in più, stu pezzu simbolizza a simplicità di u pudore, u rigezione di vici, à quale sò assai attaccati, senza mancu fà pensà.

Certi persone cundannate quelli chì andonu in hijab, chjamà solu un manifestu di a so religione è nunda più. Ma ancu a religione Ortodoxa prustate per cupre a testa cun un pannu in l'intrada à u tempiu. In l'Islam, questu hè applicatu à tutta a vita in generale, è micca solu per assiste à i siti di a preghiera. Ma se ignoramini a riligione, u hijab hè solu simbulu di pudore, cum'è annunziatu. Dopu tuttu, trà i musulmani, i genitori sò sempri cundutu à un diploma più grande - rispettu à e donne, è e donne anu rispettu, prima di tutti, à elli è a so propria pietà.

Hijab è stile

Molti pirsuni pensanu chì l'usu di un ghjuvanu per una zitella ùn hè micca sempre piacevule, perchè elli pruduce u capeddu, chì, cumu tutti sapi, adorneghja u sessu ferite assai. Ma in fattu, stu toccu ùn pò micca ammuccià a veru bellezza, cum'è i nuvole ùn anu chjusu u lume di u sole. Hè ciò chì Angelina Jolie hà dettu volta, è una bellezza pò certamenti pò crede.

Inoltre, si prima chì i capulavori ùn paganu assai attenti - un mantellu è un figliolu, hà avà addivintatu un raffu di a industria di a moda. E ora pudete truvà hijabs di moda, chì anu da esse inudelli è interessanti per vede, o cumplementari l'imagine. Per esempiu, ci sò otti mudelli multipremi di hijabs, in quale parechji culori sò cumminati da una volta. Hè nutate chì sò assai populari. Eppuru, sicuru, a maiò parte di e figlioli prefessu chiffon, hijabs di sita, una versione più classicu, cusì parlà. Ma ancu parechji varianti ponu esse truvati cù qualchi elementi stylish chì li facenu più interessanti. Per esempiu, embroidery, lurex, sequins, un colorante pocu solidu. Grazie à u sviluppu di a industria di a moda di Musulmani , i zitelli chì professanu l'Islamu pudianu issa vistimenti stylishly è unusually, mentre rispettu à tutti i canoni.

Inoltre, vale nutà chì pò truvà tanti maniche di modu di ciò chì pudete vistisce u vostru bieraire. Ancu un pezzu senzili quellu cerculu assai stylish, se truvate un modu simplice è interessante cumu vi pudete attachete tù stessu. Un esempiu si vede in u topatu di stampa.