Cumu pò cumportu in a chjesa?

"Niddi, avemu principiatu a lezziò di a lege di Diu. Sera Anna, leghjite a prichera per u principiu di a duttrina ". Appressu questu cuminciò l'studiu di a cunniscenza di a saviezza reghjittante in i gymnasiums di a Russia tsariste, quandu i figlioli studiani separati di i picciotti, è l'Ortodosia era in altizza. È prima chì u zitellu intrì in l'istituzione educale, a so educazione religiosa involucrava mamma, avè, untu, anziani ghjurnati è godparenti. In generale, per insignà u zitellu u preghjunali principalu, u signu cruciali, cumbuglià, lighjendu a Bibbia è e regule di cumpurtamentu in u tèmpiu inturniatu è cumpletu solu nantu à e spalle spalle. E quellu di stu tema? Iè, a fede risusciteghja novu, è si sorge da i ghjinochji. Ci era ancu un sindicatu di e chjese d'Ortodoxa russa è straniera, è e catene catiche è e mosche islamici mai eranu chjusi. Eppuru, i donne moderni anu cessatu d'insignà à i so educazione religiosa i zitelli, è ùn si sò micca sapè cumu si cumportanu bè in a chjesa. Dunque, resurciranu e costuli di i nostri babbi, è avemu da principià da u principiu.

Reguli basi di cumpurtamentu in u tempiu

Prima, parlemu di u cumpurtamentu in u tèmpiu in generale, senza cunfertazione di quale confession perciò. È a Chiesa Ortodoxa è u tempiu Catòlicu o Buddhist, è a sinagoga, è a moschea - tuttu questu hè primurale a casa di Diu. Per quessa, quandu vi ghjunghje, deve guardate un certu settore di reguli cumuni à tutti queste posti. Sò nimu:

  1. Polituely and respectfully treat servants and believers;
  2. Per parlà in un sussurgiu o in una mezza vuci, per ùn ùn interferiscenu cù e preghje;
  3. Avete una modesta è bella stilanza, chì hè, nisun make-up in a face è un vestitu (à dì un vestitu o faldone è blusa, senza trousers) di una longa propria. Ù micca bisognu à i tacchi, ma ancu micca cusì, chì, a mamma ùn aghju micca daveru, u prete ùn hè micca tutale. À a testa, una donna devu sempre aduprate una bufanda larga o pane, ammucciatu sutta i capelli.

E anchi si, in u cattolicu, l'ultime hè micca cusì funnamale cum'è in altri religioni. E sempre, sè ùn vi vulete mette in una situazione delicata, fassi per tutti e règuli di supra. È avà avemu parlatu di cumu si cumportanu in una iglesia ortodoxa o cattolica è altre iglesia, più.

Cumu si pò fà cumportu à a chjesa - vai per a chiesa ortodoxa

Ghjè andatu à u tèmpiu è si tense di fronte à a so porta, avete bisognu à fà creta è fà un arcu in u cinturione. Per esse battezi hè cusì curretta. I detti grani, indicesi è mezii di a manu giusta sò ponti nuttate direttamente, è u dettu d'arghjettu è u dettu omu si tèndeli è pressatu à u pale di a manu. Allora, plegu in trperostriya i dettu ligami tramutate prima à u testa, è dopu à a zona abdominal nantu à u zingisgi, è in seguita à diritta è à u spalle à manca. Dopu quessa, a manu hè abbattutu è arrugatu. Cusì avete bisognu di fà 3 volte. U stessu hè fattu per andà in l'attru (corridor), à a parte principale di u tempiu è davanti à l'icone. À questu, si deve tuccà un lipu in unu di l'archi più bassi, è poi pusau una cannila.

Reguli di cumpurtamentu in a Chiesa Ortodoxa in u serviziu

Piglionu in a ghjesgia di l'Ortodoxa, puderete séntà solu l'anziani è i malati, è ancu durante a cunfessione. È quandu l'evangeli hè leghjite, hè pruibitu di caminari è di parlà ancu in un sussurgiu. Sì dite à u serviziu per u serviziu, vulemu di mette una candela, o serebbe aspittatu per a fine di u serviziu, o dumandà à l'altri populi per fà. È in ogni casu, ùn pruvate micca spremere in u locu chjappu per mezu di a multitùdine di venerà stessi. Questu, almenu, hè improverite. Pudete abbandunà a chjesa solu dopu à u so serviziu, è serà attaccatu à a croce in manu di u prete.

Cumu pò cumportanu in a Chiesa Catolica?

I règule di cumpurtamentu in a Chiesa Catolica sò un pocu diffirenti. I crucciavanu ancu in l'entrata, ma l'avemu fattu cù u so palme tuttu è da a manca à u spallezza ghjusta. È davanti à u segnu di a croce, pusonu e so dite in a coperazione di l'funerale cù l'acqua per lavà. Duranti u serviziu, i cattolici si pusonu nantu à i banci o raffinati.

Cumu si comportu in un tempiu buddiscu, una moschea è una sinagoga?

Ma chì sò e reguli basi di cumpurtamentu in un tempiu buddiscu, una moschea è una sinagoga. Quandu entra in quellu di sti tempii, u signu di a croce ùn funziunava micca, perchè e dati di a riligione di Cristu ùn sò micca cunsideratu da Diu. Inoltre, in l'intrata à u tempiu buddhista è a moschea, ci vole à piglià i vostri scarpi, perchè ci sò assai alfati limpiu. In a sinagoga, ùn hè micca necessariu. I donne di i mudeli Buddhistine è Musulmani ponanu pignotti, è l'omi di sti religioni, à u cuntrariu, piglià u so capelli. L'eccezzioni hè solu u cleru. In Ghjudaismu, l'omi è a donne ponu un caprettu. Nta u tempiu buddista hè pruibitu di toccu a statua, si ponu davanti ad elli per quandu e calcagni di u toe apuntanu, è più importantemente, e donne ùn deve micca parlavanu à i monjos. Pudete solu mandà a vostra dumanda o dumanda nantu à u vostru maritu. E donne Musulmani si pricaventanu fora di i so mariti, è i Ghjudeisti - unitu.

Eccu, forsi, è tutte e règiche fundamentale per cumu purtà in questa o di a chjesa. Se adoro con ellos, y luego nadie puede acusarte de tactlessness.