Graphologia - scrittura

A grafologie hè l'arti di definisce u carattere à scrittura, è senza alcuni prupòsiti complicati, ma simpliciamente è faciule, affinchendu solu una sguita sparta. Ancu un studiu superficialu di sta zenza ci permettenu di capiscenu megliu u populu, è di un modu simplice è faciule. Hà studii grafologie scrittura, pittura, lettere, scrittura di figuri, à u stessu tempu i liggi basi chì vi pudete applicà à a pratica sò derivati.

Fundamentali di Graphologia

In generale, gràficu indicanu a psiculugia di l'omu, è ci sò certi modelli, chì parte di a scrittura hè assuciata à queste o quellu elementu di caratteru:

  1. U dibutimentu geomètricu di a lettera, chì hè rappresentata da i fillei, i linii, campi, parra di a vulintà è l'energia di una persona.
  2. Ogni tipu d'esaguerazioni in l'elementi di a lettera, cum'è scribanna assai grande o scassa, capitale maiuranza lucali, ornate, suggerenu chì una persona pesa una manca d'attenzioni.
  3. E ligne dinù sò tipici per quelli chì anu una mente ingeniosa.
  4. A angulizzai di scrivennia parra di fermezza è persistenza, ma i ligne inturniati indicanu a pace.

Questa hè solu a basa di l'analisi, a scienza in quantu sia attente à i più chjosi è più diversi.

Practical Graphology

Quandu anu studiatu u teste, a grafolo di signatura, in regula, chjama à prestu à cura di certi dettalji brillanti chì personificanu a persona. In a scola elementale, ognunu hè inseritu per scrive in a so manera, ma cù l'età l'uriginali acquistere funziunalità specialità è a parsunalità - anu devenu esse cuncentrazione nantu à elli.

  1. Una grande scrivere parlate di u desideriu di maximizà a so persunità. Queste persone ùn deveru micca a rutina di solitu, tendenu à cumpiendu a vita cù l'eventi. U testu grande di un pruduttu sensu di valore, una propensità per vive cù una grandi scala è, in cunseguenza, impracticità. Tali persone si spessu sottumessu l'autoestimu, sò egoistichi, egoisti è relaxati in a cumunicazione.
  2. Una scrittura minima indica una persona riservata, secreta, calculadora.
  3. Scrittura comprimida, in u quale l \ 'tagghiate sò situati bè cundutu à l'altri, mostranu una persona prudente, economica.
  4. Una scrivere bona, scrittura hè un indicatore di una persona empieza, attiva, è facilmente adattatu à a situazione.
  5. L'unevene lettere, quandu u carte cambiassi, a pendenza o a direzzione di i linii, indetta a excitabilità aumentata, u cumportamentu irregu.
  6. Una leggigilezza è leggeria chjara è limpia, senza diligenza extra è forte prissioni, indica una persona equilibrada, chì hà una attitudi è rispettu persone à e persone.
  7. L'lettera stampata, lumetta o lettera angulare è un signu di l'efficienza generale di a persona.
  8. A scrittura abrupta, in u quale l 'littri intra i paroli sò siparati l'una di l'altri, parra di una vulintà débil, mancanza di caratteru.
  9. L'ortografia di i paroli detalla una persona cun un altu livellu di resistenza di l'stress.
  10. A pressione sbalzata in scrittura critica, ambizioni è una tendenza pronunzia di manifestazione di putere.
  11. Quaint distancesu trà e parolle indican un interesse eccessivu in altri, è ancu un sensu sensu di distanza.
  12. Gaps à l'estremità di e linii chì si trovani per a vuluntà di purtassi e parolle indicanu cobardizza è cuncessione eccessiva.

Hè impurtante è a direzzione di e linii, quandu a foglia ùn ùn hà micca scritte linee: e linii diretti in risa indicanu una iniziuzione, auturependenza; Sì i ligeri fighjulanu, a ghjente hè depressu, è se li linii sò irregulati, stu significatu un cambiamentu freti di l'umore.

Tutti issi signali in grafuloghi sò stati interprete per un bellu pezzu è a teoria s'hè addivintata assai, perchè l'analisi seguità à i linii brillamenti assai brillanti, chì faci fà fà faciule à utilizà a cunniscenza à a pràtica.