A malatia di Parkinson - trattu cù rimedii folkiati

A malatia di Parkinson si afecta à i persone chì anu scurdatu à l'età di sesimu. A malatia ci si riferisce à a neurologica, postu chì cun ellu ci hè una distruzzioni graduali di i celi nervi di diversi parti di u sistema nervu cintrali. Un caratteristiche caratteristicu di stu disordanu hè chì i ciddi chì morse anu utilizatu dopamine cum'è neurotransmisor necessariu per a trasmissioni di un impulse electricu. À a question di cumu si tratta a malatia di Parkinson, i scientifichi di u mondu sò sempre batteve, ma, sfurtunatamenti, sta maladie hè ufficialmente cunzidiratu incurable.

Causes è sintomi di a malatia

I medichi ùn ponu micca chjamatu a causa propria di l'evoluzione di a malatia finu à ch'elli ponu. Ma ci parevanu certi fatturi chì sò cunsiderati cumu chì anu un rolu in u sviluppu di a malatia:

A maladie si sviluppeghja lenta, ma ferma prugende. È i primi simbulìtici sò generalmente sfrattate da u paci u u so ambientu immediata. Eppuru chì hè in questa ora u trattamentu più efficace di i rimedii di a malatia Parkinson. I sintomi principali sunnu:

Trattamentu di a malatia di Parkinson par terapia non-adventitiva

Siccomu a prima menzione di a malatia hè spressuta in a Bibbia è i manuscritti di i faraoni antichi, hè faciule simplificatu chì e persone anu cercatu longu di modu di cummattiri la malatia. E spessu anu assistutu in stu sensu improvisu. Specially grass. Ci sò parechje recette simple ricette chì aiutanu à guarisce i primi manifestazioni di a malatia, cum'è e tremblanti in i mani, perchè maladie.

Ole trattendu

Un mezu dispunibili hè u civettu. U trattamentu di a malatia di Parkinson cù a civodda ùn sustituisce micca l'usi di drogi tradiziunali, ma pò pudendu perlevà significativamente a cundizione. Ci hè bisognu di piglià 1 vetru di granelli d'avena unlechede è pour trè litri di acqua fredda. U calchinu hè coccu di 60 minuti in un focu piccu, dopu a quale hè utilizzatu in una forma rinfriscata. Questu ammontu duveria bastassi per 2 ghjorni, l'utilizanu invece di l'acqua regulare è u terzu ghjornu per pudè cibo frescu. Stu trattamentu pò durà parechji mesi senza firmà.

A ricerca di i bagni in ave

Un altru mètudu effittivu di trattà a malatia di Parkinson hè di bagni. I battelli pò piglià cun una scorcia di salvi, timu, dispostu in anticipu. U calchinu si vende in acqua calda, è u bagnu hè stata chjucata più di 30 minuti. U cursu hè custituitu 5-10 procedimenti sopr'à ogni ghjornu. A ricerca di i bagnu pò esse cumminata cù a recepzione di caldu di un savore internu, prima di manghjà, trè volte à ghjornu.

Prutoluggìa

Propriolu possa pruprietà mediali in quantu à u trattamentu di a malatia. Stu productu apicultura è dispunibili è faciule d'utilizate. Hè abbastanza per masticà un pezzu di pròpolis in una dimensioni di una pillola un vintu di ghjornu dopu à un lunch. Ci mòbbili avissi duppiu circa 30 minuti è una sola parte pò esse usata duie volte à ghjornu. U cursu dura un mesi è pò esse ripetuta dopu à un paese di dui sughjorni.

L'usu di tedescu

U trattamentu folkiali di a malatia di Parkinson si tratta di usu estensivu di tedescu. Eculopuli cascate, foglie, foglie è fiori di chrysanthemum sò bagnati in acqua fogera in una buttiglia di thermu è infundate da parechje ghjornu. U vinu hè utilizatu 2-3 volte à u ghjornu, da u percorsu, durante 45 ghjorni, dopu chì un ruveccu in 2 simane hè mandatu. Dopu u primu cursu, a manifestazione tremore riduce o ancu rende cuntrollu cuntinuu supra i muvimenti.