Monica Bellucci hà dettu parlendu u tabù annantu à i sughjetti erotici in a professione

A cooperazione prufessiunale per a creazione di una opira maestru hè sempre basatu nantu à i fluidi invisibili, intimità spirituali è a capiscenu di l'altri d'una parolle. Questu hè cusì scrite u prucessu di filmatu di u dramma "Da a Via Lattica" di Monica Bellucci è l'Emir Kusturica. A passione scrianzata per u cinema, u realismu documentale di l'emiru è a bellezza exquisite di l'attrice italiana Monica Bellucci, hà attraversu u visitatore di a storia di l'amore, u sacrificiu è a ricerca per a vita in u casu incessu di a guerra civile. A stampa hè marcatu com'è premiere di cinéma più anticipatu in l'Uffiziu di u Boxe europeu per u 2017, ma i detti di i tiatrali ùn sò micca listessi.

Fateful rolu di u direttore è l'attrice

Prima, avemu indicatu chì Emir Kusturica, in una premiere russa di u dramma, annunciau a cumpunimentu di a carriera attiva è a so cuncentrazione sana nantu à a direzzione è a carriera musicale (l'Emir è un musicista in a bandu folk L'Orchestra No Smoking).

In una di e so intrattenimentu, hà cunfissatu chì a riunione cù Monica Bellucci ùn hè micca accidintali, circate una reunione cù ella è a so vistia in u rollu principali di a so fiancu film. A reunione fatali hè stata imprevisa chì u genius di dirittori hè statu cunfonditu è, sicondu l'attrenda, era assai lacunau chì scuraghjìu l'italianu.

Monica Bellucci ammitava chì averia missu u prucessu di filming è a sensibiliità cù quale l'acediu avvicinavanu à u rolu di u caratteru principale.

U travagliu nantu à u pittura durò parechji anni, in tuttu stu tempu, aghju datu a film unipochi di stati d'istati, è cun veru piacè ch'e aghju passatu u tempu in Serbia. L'ospitalità di l'Emiru è a so capacità di travaglià nantu à u settore era stupendosa. In ogni modu, in u prucessu di u travagliu hè stata capita chì a mo erulina era stata di parlà Serbian, chì, in prima, era assai scantu. Questa idea propina era ghjuntu in Emiru durante a filmazione, sempre hà pruduttu cù idee è puderà rive raggiariamente i stori prutrate, beni, era un mutivu chì mi pattu!
Leghje ancu

Tabu in temi erotici

L'attrìstica hà dettu chì, avennu intesu iniziatu di a trama di u drama, hà rigurdamenti hà marcatu i frontiere di u filamentu di stori erotiichi.

Aghju realizatu chì a storia d'amore durante a guerra civile hè assuciata cù un forte cale di passione, cumprendi sessuale, ma hè micca listatu per elli. Duvintu participà à a fotografia eròtica, è in a film "Irreversibilità" ci hè una storia di novi minuti cù a violazione di a mo heroina, ma ci sò taboudi chì ùn vogliu micca trasfurmà in a professione attiva: sò scritti di u sessu. Emiru s'appurciò assai delicatile à u tema di l'intimità è enfatizò l'opinioni, i paroli, u significatu di u mumentu hà datu più pinseri per capisce u sensu di l'eroi più cà un attu sessu. Aghjustanu chì era un societtu ideale (l'Emir Kusturica hà ghjucatu à u prughjettu) è cum'è un direttore li furnisce i più chjucchi, cumu quì u mo corpu à più avantumente in u quadru, senza ellu più di l'altri limiti di ciò chì si permettenu.
Foto da a film "In a Via Lattica"