Perchè ùn ne vogliu i colti di platti in una festa?

Ci hè un signu chì ùn hè micca putente di lavà a platea in una festa, perchè ùn sia micca cunnisciutu da tutti.

I dolci di piacè. L'anziani coprenu a tavula di festa, esse esibiti i più prudutti è i pezzi raffinati. Ma tutta a so fine; quì, è a festa hà ghjunghje à u ghjornu, è i ghjorni sò pronte per aiutà à l'anziani ùn solu scacciate da a tavula, ma ancu per lavà i platti sannati - chì hè sbagliatu cù questu?

Perchè ùn deve esse fattu?

Ci hè chì crede chì i pagliaghji di lavare in una festa hè un prublemintamente dolce, è l'invitati chì si sò stati indiati à lavà micca, chjamate i patroni, ùn avè micca avutu malatu per l'aiutu.

Per entendre a quistione, hè pussibile di lavà a pratica à una festa, è chì sò i signori attaccati cun noi, torniimu à e pruprietà di l'acqua.

Hè cunnisciutu chì l'acqua hè una pruprietà stupente - per leghje è salute l'infurmazioni ricivuti. È ogni casa - u so almacenamentu unicu, è l'energia di i patroni è tutti quelli chì viranu quì. Sò prutetta per tutte e cose in a casa, tuttu ciò chì l'inquilanti si tratta.

Quelli chì, da u so propiu liberu testamentu o sfurzate à affruntà a cucina cù u desideriu (o drittu) per aiutà à lavà i platti - e persone sò sfarenti in ogni modu. È se questu hè cusì, purtonu diversità energia. Qualchissia u spusore malu, qualchissia hè straccata è aversu chì avemu avutu messu cun l'àutri pezzi maciru, è quarcunu, forsi, anche sieghjendu à a tavula di festa, ma, per fiacidu, un grandore amori per i patroni di a casa ùn senti micca.

L'acqua hè sensible à l'energia umana è a l'oculazione, è si hè negativu, à seguità cù i restos di l'alimentariu, i clienti puderanu lavate, cum'è u signu dici, a furtuna è a felicità di a casa. In questu casu, una festa festiva dopu à a partenza di i visitori pò, in u megliu, finiscinu in un scandalu, ma succe ancu u ...

Cusì, se esse possibbili di lavare platti in una festa, tutti decide di ellu stessu, ma si una persona hè supersticiosa è crede in segni, hè megliu lavallu i valdi è diviertu in pacificu.