Laos - cascate

Laos ùn hè micca solu un di i paesi asiatici più misteriosi. Hè troppu bellu, è u charmu specialu li laosi i so cascate. Oghje è bassu, largu è strettu, ordinariu è cascading - Cascate sò assai diversi quì, è sò tutti quattru cosa: l'incantu bellezza di a campagna circundante. Certamente, i cascate di Laos si meritanu visitatu.

Cascate in u nordu di u paese

30 chilometri da u Luang Prabang, casi in u centru di Laos, hè a cascata di Kuang Si . Hè situatu nantu à u territoriu di u Parcu Naziunale di u stessu nome. A cascata hè assai sgradata cù i turisti è i residenti lucali chì vènenu quì per natà è hè ghjuntu un bonu ghjornu in u senu di a natura. A cascata hè famosa per u so culore di l'acqua - hè turcuchju brillanti quì. L'altu di a più grande cascata hè 54 m.

À 15 km de Luang Prabang à u fiumu Nam Khan hè una cascata multidivisea Tad Se . I so 15 corsi attentati quasi 300 m. A cascata hè assai turbulente, è pudete ammaistenti i currenti affaire di numerosi ponti è passaghji custruiuti sopra à a cascata. Stu labirintu cumplicatu di strutture ùn sò micca esse offru à qualsiasi labirinti liatisi. Ci sò ancu posti per a natazioni è i picnics.

Cascate di u Laos

In u Mekong in a parti sud di Laos hè a seconda cascata famosa - Khon . Serà più correctu per dì chì questu hè un complexe sanu di cascate è rapide di u nivellu. Khon (també pronunzutu "Kon") hè famosa per esse a cascata più largu di u pianeta - a so larga di larga cù l'isuli hè di 10 km. Chjamatu dopu u so scupridore E. Khohan, a cascata hè cunsiderata unu di i più belli è più tranquilliti di u pianeta. Hè ricunnisciutu com'è tesoru naziunale.

Inoltre, in u sud di u paese, cascate cum'è:

Sò in a pruvincia di Champasak vicinu à a cità di Pakse , nantu à l'altupianu di Bolaven . Quessi cascate sò menu noteriu cù i turisti solu per via di u menu "promossi". Fane hè u più altu di elli. Tutti nantu à l'altupianu - 27 cascate. Pudete turnà in un ghjornu, se paghe una bici.