Torta "Napoleon" cù crema

Ciò chì vulete pruvistà u tè? Questa quistione ogni ghjornu, ogni muggera si dumanda. Scupremu cun voi cumu preparanu un caprettu di sopra à "Napoleone" cù a crema è a maravigghia i ghjente cù e vostre capacità culinaria.

Napoleone clàssic con crema

Ingredients:

Per a crema:

Per a prova:

Preparazione

Scrivite l'oliu piccu cù farina à u statu di picculi foglie è fremenu in acqua salitu. Mettite a mansa uniforme è u roll u ghjurnale. L'avemu dividitu in 5 parte, scacciate ognuna in un capu finu, perforeghja in parechji posti cun un forchetta è fremendu in u fornu per 10 minuti. Pane tagliate si sò stati puspiati è si lasciate per friddà.

In seguitu, andate à a preparazione di custardte : aghjustemu in un pappagallo un ovu di puddastra, pour a farina è u zuccheru. Purtate i pratici nantu à a stufa, fate un filu rossu di latti e, stirringannu sempre, fateurà finu à moltu. In a crema finita ponemu oliu, mischjianu è lubricate tutti i pasticci, formant una torta. Demu a delicatizza di fà e so pagliassi, è perchè u cuteddu Napulione cun l'aranciu in porci.

Curd "Napoleon" cù crema

Ingredients:

Per a crema:

Per u pasticcu:

Preparazione

Allora prima, preparanu a crema per u nostru pastore in seguitu. Per fà questu, in un tavulinu, rumpule u oliu, fate elli cù u zuccaru è utilice un mezcladoru per batte tuttu in una scuma bianca. Pòcchite un pocu vellucci, pour a farina è fècula. Trasfurza a massa cun una scupa finu à dissolzione cumpletu. Dopu quì, viaghja in u latte, fate u cuntenutu in una pezza è l'hà stabilitu nantu u focu moderatu. Stirring continuamente a crema, appiccicate finu à ch'ella hè moltu grassu. Sùbitu, sguassate da u pianu è, mentri era sempre caldo, avemu cundiscenu in un pezzu di oliu cremosi. Salute in tuttu tuttu u salute a crema à a temperatura di l'ambienti per friddà da cumpletta.

Dopu avè turnatu à a preparazione di a pasta: aghjustemu u furmagliu cottemente cù un mantellu sugandutu. Apparinate i ova è valdi in i vanillin. Turn the mixer on low speed and stir the curd mass until smooth until smooth. Intraduceremu un pappagallo en pezziu è in parechje porte pour a farina prugna, cuncintendu à a cunsistenza di u casgiu cottage.

Ammaimu a pasta suave è elastica, divividìta in 10 parti è rutti ogni in capaschi rossi. In u centru di u capu avemu un pranzu rotulu è si tagghiau tutta l'excevvi cù u cuteddu. Bake cakes in hot u fornu durante 5 minuti, à una temperatura di circa 180 gradi. Ùn vi scurdate micca davanti à imbarcà in u fornu per pica u pastiche cun un forchetta in parechni posti per ùn avete inzuccaratu quandu u focu è ùn hè micca deformatu. Quandu si fa un tiru marroniu biancu, sguassate rapidamente da u fornu è mandate u prublemu.

Allora fate li chjappà, è cumenzanu cumu lubricate cù crema. Coperta cù cura ogni castagnina è coguanu cù a seguita, pressu à a livellu di u prelinu. A cima è i costi di u pastellu hè ancu lucalizata, cumu avissi bisognu, cù crema. Dopu quì, rinfriscà a "Napoleone" bellu cù u custardiu in a frigoristica è lasciate durante almenu 8 ore di impregnazioni o per a tutta a notte.