Blatna Castle

In a cità ceca di Blatna, circundata da i laghi è u complexe di u casteddu di u stessu nome. Hè statu fattu in u centru di i paduli è i bogs, chì li dettu u so nome (in a lingua ceca, "blata" significa un pantupiu). Ora u Casteddu di Blatna hè unu di i monumenti più impurtanti di l'architettura è hè unu di i castelli di l' acqua megliu cunservatu in a Repubblica Ceca .

Storia di u Casteddu di Blatna

U primu menzu di u cumplessu di u casteddu torna à 1235. Allora era una fortizza di petra, decorata in stilu Romanescu. Era pussidia di quarchidunu Vyshemir, o Vshmir. Da e lettere di u 1241 ponu vistu chì da questu tempu u casteddu di Blatna era digià vicinu di l'acqua. Ci hè una legenda in sicretu chì urigginari appartine à i cavaleri da i Cavalieri Templari.

Da u mezu di u 13 à u mezzu di u seculu XX Blatna Casteddu passò da a manu. Solu in u 1947 hè ghjestionatu da a Cumpagnia Naziunale di Monumenti di Checoslovaquia. In u 1948, u complexu di u casteddu hè statu nazionalizatu, è in u 1992 - riturnò à l'ultimi propietari - a famiglia Gildprandt, chì i membri sò in una casa designata in u casteddu.

L'architettura è e funziunalità di u casteddu di Blatna

Stu complexu di u casteddu hè a struttura più antica di u bassupianu in a Repubblica Ceca . Malgradu u fattu chì l'architettonicu ufficiale di u casteddu di Blatna hè cunzidiratu com'è neo-gòticu, leghjisce ancu bè l'elementi:

U cumplicamentu di u castellu dominanti hè una torre tetraèdricu di quattru settedimenti situata in a parti orientali. Puderia accede à una strada di lancetta à quale hè un pianu di pezza cunnessu. In a parti sud-est di Blatna hè una capella di a Virgine Maria è di San Ondřej, decorata in u stile neoghetticu è ricustruita in u 1878. A Restauración hè stata fatta da Bernhard Grueber. À l'alti uccidintali ci hè una capella romànica.

Da u latinu meridionale è nordu à u casteddu di Blatna incù:

Nta l'anni 20 di u XIX seculu, l'uccidintali era parti parassemente chjuselata, chì cunsiderà chì a furma di u complexu di u casteddu s'assumiglia una ferra.

Excursii in u casteddu di Blatna

Malgradu u fattu chì u complexe di u casteddu fù tornatu à a famiglia Gildprandt, hè sempre aperta à i turisti. Visita u casteddu di Blatna in a Repubblica Ceca pò esse in modu indipendenti, cum'è parti di l'avvenimenti publicu o di scursioni . Cum'è un turisticu pudete visità solu in u piriu da aprili à uttrovi. À questu tempu in i pranzi locali sò exhibevuti cullizzioni di arme, ritratti famigliali è fresche giedu tardi.

In u territoriu di u castellu Blatna, un territoriu di 42 ettari hè divisu in un densu parc. Quì pudete cammellu nantu à i ponti è i camini o rilassate in l'ombra di l'alivi cintini. U verdu verdu piglia u cervu, chì i visitatori righjistranu direttamenti da e so mani. In vicinanza di u casteddu puderà pisci o assicurà una bicyclette.

Cume si avvicinà à Blatna Castle?

Stu anticu casteddu architettu hè situatu in una isula circundata da parchi è laghi. Da u centru di u casteddu Casteddu Blatna hè sola à 360 m, perchè a distanza pò esse facilità à superà. Quelli chì viaghjanu in caru pigghianu a via di Na Příkopech.

Turisti intaressi à ubligatoriamente di u casteddu di Blatna da a capitale di a Repubblica Ceca pò usà trasportu pùblicu o un taxi. Ùn ci hè micca una cumunicazione diretta trà e cità, per questu hè necessariu fà una trasferimentu in Strakonice. Dà quì hè u trenu veloce No.OS 17909, chì vene in Blatna in 45 minuti. A tarifa hè $ 2.3.