Laghi di a Repubblica Ceca

A Repubblica Ceca hè famosa micca solu per i so castelli majestinosi, catedrali gtics, antichi quadrati è musei . Ci hè parechje sights naturali quì , chì ùn ponu micca ignucati. Prima di tuttu, queste si fa riferimentu à i laghi, ricadenza in quandu in l'estiu in a Repubblica Ceca hè assai populari. Questu hè dovutu à a bellezza meravigliosa di a natura , paisaghji fantastichi è exceline faciliti di l \ 'ochju.

I laghi cchiù famusi di a Repubblica Ceca

Ùn ci hè micca più di 600 laghi in u paese, ma i più grandi è più impurtanti di elle sò:

Di u numaru nùmeru di 450 corpi di acqua eranu formati naturali, è u 150 restante - laghi artificiali è reservorii.

Ci sò avè cunsideratu u reservoriu acqua più significativu di u paese è parlà ancu nantu à i laghi glaciali di a Repubblica Ceca.

  1. Black Lake . Hè situatu à a regione di Pilsen, 6 km da u paesi di Zhelezna Ruda. Questu hè unu di i più grandi di a zona è i laghi fundati di u paese. Hè statu assai tempu doppu chì l'ultimu ghiacciau vinni in queste parti, è u lavu hà cunservatu una forma triangulare da quella ora. À e costi di u lagu Nilu in a Repubblica Ceca, l'arburi di cunifuru in cultu, i rotti di pedestrianu è bicicletta sò stati vicinu à l'estanador per quelli chì piace à restà attivamente.
  2. U Lagu Makhovo . Per drittu u primu locu in lista di i resorts di sanità in a Repubblica Ceca. U Lagu Makhovo à a Repubblica Ceca hè situatu in a regione Liberec, in u livanti di a Riserva Paradisiaca Checa , 80 km da a capitale. Originamenti ùn era mancu un lavu, ma hè una stagione per i amatori di pesca, dug out per l'ordine di u Rè Carlu IV. Hè chjamatu - a Great Pond. In ogni modu, in l'annu da quellu tempu, u locu hè diventatu assai populari trà e chechi è stranieri. À l'estiu, nantu à i spiaghji rinu da u Lacu Makhova in a Repubblica Ceca, assai persone riuniscenu, in maiuri famìglie cù i zitelli. Trà i quattru piani chì u barca corre. A staghjoni di a spiaghja cuntene da a fini di maghju à a fini di settembre. Duranti stu periodu, a temperatura di l'aria hè tenuta in + 25 ... + 27 ° С, a temperatura di l'acqua - +21 ... +22 ° С. À a sponda di u lagu Makhova sò u situ di Doksy è u paesi di Stariye Splavy. Ci sò molti piazze per mette una tenda è impastate a notte.
  3. Lacu Lipno . Hè situatu à u riserva naturale di Šumava , vicinu à a fruntiera cù l'Allemagne è l' Austria , 220 km à sud di Praga . À mezu à u XXu seculu, una presa era custretta in questu locu à u Vltava. Allora un reservatu abbastanza grandu furmatu, ma un accessu più tardu era chjusu durante 40 anni. À quellu tempu ùn ci era micca una attività ecunomica nantu à u territoriu à u lavu, chì cuntribuitu à un risultu naturali in i rapresentatives di a pianta è a vita d'animali. L'ambienti di u Lavu Lipno in a Repubblica Ceca sò assai pittoresca - Ci sò rocce, muntagne cubete forestale, ecc. À l'estiu, hè assai cunfortu per rilassate nantu à u lavu. A temperatura di l'aria ùn sera più di +30 ° C, è l'acqua calenta à +22 ° C.
  4. Depressu Orlitskoye. Hè situatu à 70 km di Praga è hè furmatu da 3 arteriu acqua di a capitale - Vltava, Otava è Luzhnitsa. U reservatu hè statu prisenti da u 1961 è in grandezza hè a siconda solu à u Lavu Lipno. A so prufundità alcuni 70 m, in questu indicatore u reservatu pigghia un postu dirigenti. In u largu di u reservoir, ci sò e cose da una larga durata di quasi 10 km. Orlik-Vystrkov hè cunsideratu cum'è a cità più recursu più grande di u reservoriu di Orlitsky. Ci hè 2 hotel, bars, restaurants, piscine, volleyball courts, tennis, etc.
  5. I slaves . U quinta lagide più grande di a Republica Ceca hè un reservatiu artificiale formatu in questu postu dopu a custruzione in u mezzu di u seculu XX vicinu à u paesi di Slapy Dam. Hè fattu per prutezzione di a capitale di inundazioni. U Lavu Slapa, cum'è Lipno è Orlik, hè situatu à longu u Vltava, ma hè più vicinu à Praga. Eccu un'ambità assai pintorescenti, anche si a infrastruttura per ricrià hè sempri infertazione à l'Makhovo è Lipno più citati. In u lavu ùn sò stazioni di carcereu per ibarchi, catamarani, bicicleti di acqua, ecc. Quì pudete esse diving, windsurfing, pesca, ciclismo, equitazione a cavallu o visitate a riserva Alberto Cliff. Per un locu in u lavu, sò parechji campings, chì sò stati vicinu à a spiaggia. Per un esse più còmuru, pudete offerte à stà in casi vacanze in u settore più vicinu.
  6. Odesel Lake. Hè situatu à l'ouest de la Repubblica Ceca, in a regione di Pilsen. Hè furmatu cun u risultatu di u demurassu in u maggiu 1872. U lavu è a so alive sò l'area protetti è protetti da u statu.
  7. U Kamentsovo. Hè situatu à a parti à u nordu di u paese, in Ustetsky Krai, à una altitudine di 337 m di livellu di u mari. Hà ricivutu u nomu "Mari Mortu di a Repubblica Ceca" per a prisenza di u 1% di l'aluminiu, chì faciule l'acqui di u lavu completamente senza vita. L'acqua di Kamentsovo hè neta è trasparenti. U lavu atrai assai i turisti in a staghjone di l'estate. Circundente hè a cità di Chomutov cun un zoològgicu famusu.
  8. U Lavu Barbora. Situatu à vicinu à a spiaggia di Teplice è hè curativu, perchè rimbursatu cù molu minerali sottumazzione. Ci hè assai pezzi di l'acqui di u lavu. Per più di 10 anni, un complexe aqua hà travagliatu nantu à a spiaggia, è un club di yacht cù 40 vapuri hannu statu apertu, chì ponu esse risultati. In u spiaggia di Barbora, i competizioni sò spessu pruspettati, chì ci sò invenzione di scuba diving è surfing. À a spiaggia hè una spiaggia cù sulle bagnu è parapluies, a poca caminariate ci hè cafè è ristorante. Da u centru di Teplice à Barbora pò esse ghjunta in pocu minuti in caru o taxi.
  9. U Lagummu. Hè situatu à u sudu di a cità di Třebo и è hè unu di i più grandi di a Repubblica Ceca. À u prossimu di u lavu ùn hè un parcu, è in a spedizione hè una grande spiaggia. I turisti sò attrati da l'uppurtunità di natari nantu à canoa o pesce (u Lavu Chjucu hè assai riccu à i pesci, ci sò carp, bream, perch, roach, etc.). Per quelli chì vulianu sapè più nantu à queste rigioni circa u Sveti Lake, a via cognitiva "A Strada di u mondu" hè stata.
  10. Lac Rožmberk. Hè situatu à 6 km da a cità di Trebon, in u distrettu Olomouc . U Lavu Rožmberk hè parti di l'arghjidi di conservazioni da a UNESCO cum'è una riserva di biosfera. In Rozhmberk, a carpa cresce. À sempre solu à 500 m di u lavu ùn hè u bastimentu di Rožmber - un edificio di brique, bi u borsu, cun una vieja facciata decorata in u stile di u Rinascimentu.
  11. U Lavu di u Diavulu. Hè u grandi lago glaciali in a Repubblica Ceca. Hè situatu sottu a Mountain Lake è hè difficiule da accede. Dopu u 1933, Chertovo, cù u lagu Nilu, situatu vicinu, sò diventati parti di a Riserva Naturale Naziunale.
  12. Prashela Lake. Pudica à u numaru di 5 laghi glaciali in l'area di Sumava . Hè situatu a 3,5 km da i villaggi di Slunečne è Prasila, sottu a muntagna Polednik, à u livellu di 1080 m In Prashela in a laguna in a Repubblica Ceca hè acqua chja è freda. Da l'altizza, pare pare blu-verde è più prufonda. L'acqui di u Lavu Prashila partenu da u fiumu Kremelne, è da quandu à Otava, Vltava è Labu.
  13. U Lacu Laka. U lago glaciale hè una forma ovale vicinu à a muntagna Pleshna in u territoriu di a riserva Sumava. Hè situatu à una altitudine di 1096 m di livellu di u mari, okkupa un territoriu di 2,8 ettari è hà una prufundità massima di solu 4 m. À circa i fugliali di pini cultivati. À a superficia di l'acqua ci sò isulote flotadori. À l'estiu, pudete fà rafting, caminari, passeghjanu una motta, in piste di l'invernu sò stati disposti.
  14. U Pleshnya . Hè unu di i cincu laghi glaciali in l'area di Šumava, in u territoriu di u Municipu Novo Plets. Hè situatu vicinu à a cima di u Pleh, à u nivellu di 1090 m. A Pleshnya hà a forma di un ellipse longu è cose una zona di 7,5 ettari. A prufundità massima hè 18 m.I bosci cuniferi circundanu u Pleshnya Lake da ogni uccisione. Questi nantu à queste sò stati travaghji è ciclisti. Inoltre, ci hè un munumentu pè u populu amatu di u poeta poeta Styfer, datatu di u 1877.