Patch di Pearl cù l'aghju di puntata

A maiò spessu, l'stile di tela addipenni di u mudellu resultanti. U nomu di i più muderni hè datu da u principiu "ciò chì hè più simili". Cusì, u patronu perli per a puntata cù l'agulla di tallo hè stata chjamata perchè chì u tessulu finitu s'assumiglia una scatteratura di sti giuielli.

Ci hè dui tipi di mudelli perli per tagliu di tacchino cù aghjunti, ognunu hà u so propiu schema.

1st species - bottom. Per via di u triccò, un tulu densu cù protrusioni pitturante parechji culi bianchi hè acquistatu. Scappiamu cusì per l'esempi schema:

U sictu tipu hè grande (hè ancu chjamatu "spiderweb" o "rice"). U patruni di rilievu hè più pronunzianu, per u fattu chì i sutinu ("pebbles") sò più alargati. A puntata hè fatta secondu l'schema di seguente:

Un patrone perlitu cù i radichi hè cunsideratu cum'è duppiu (per esse u stessu in i dui costi), ma i diagramme amparanu l'ordine in u quale u loops da a parti di u fronte si deve esse postu. Per piglià a scena dritta, dopu ogni fila, hè necessariu di turnà a parti per esse ligata.

Maestru 1 di classa cumu per visti un patronu perlatu cù l'aghju di puntata

Pigliarete:

Curà di travagliu:

  1. Scrivemu nantu à l'agulla u numeru necessariu di cicli. Stu numaru pò esse parechje è imparu. Per esempiu, piglià 16 piezi.
  2. T'arrivamu di u nostru paternaghju à noi stessu è cumincià à puntà.
  3. U primu filu à u borde, per quessa sempre simplicemente ci sguassate, ùn avete micca. Questu hè necessariu per u pruduttu per avè un aranciu.
  4. U secùsimu ciclu hè attaccatu cù u front, è u terzu cun l'u male.
  5. Quatru, noi facemu novu, è u quintu - purl. Semu mandati in questa sezione à a fine di a serie.
  6. Indipendendu à cumu si lighe di l'penurtima hè stata ligata, l'ultima hè sempre prughjettu.
  7. Turnemu a nostra puntata.
  8. A seconda linea cumencia cù u loop, chì hè abbandunatu solu.
  9. U ciclu seguitu avemu bisognu di purl, è per darrè - u frontale.
  10. Comu in a prima fila, guardendu u stessu ordine, cosciamu a seconda fila finu à a fine.

Sì avete un altru ordinamentu di i cicli in a prima fila, più ch'è esse scritta, ùn anu micca scantu. Questu hè micca cusì impurtante. A principal cosa à aderiscenu à l'algoritmu: nantu à u ciclu di volta, devi esse sempre una fronda, è in u frontal unu - u spinu.

Stu patronu hè assai simplice di puntata, cusì hè perfettu per ancu artisani novice. Dopu chì domine u patronu originale, u numaru di loops idèntici pò esse crescitizzati ugualmente, facendu chjosi di i stessi loops non 1 * 1, ma 2 * 2 o 3 * 3.

Un patrone di perla grande hè più difficult to tie, perchè esige più cuncintrazione, è ancu a capacità di ricunnosce i loops in a vita è seguite u patronu cumu di u schema.

Master class 2 - cumu per attache un grande perle di patricia cù l'aghju di tela

Per questu avemu bisognu di un patrone di puntata, u fille è l'aghju di puntata.

Curà di travagliu:

  1. Mandemu a prima fila. U primu cessione (riva) hè eliminata. Puderanu unità l'seconda volta, u frontale è u terzu - u purl. Semu mandati à a fine di a fila, chì alterna sti dui tipi di cicli.
  2. A secunna fila hè un tying a stessa manera chì u primu.
  3. A terza fila hè fatta di novu cù u loop. Allora, nantu à u cicmentu frontique di a seconda fila, unfasten a laca, è in u so rinurzatu - u frontale.
  4. A quarta rinchissa hè attaccata cum'è a terza, chì hè, ripite in sèchju di u schema di i purpi è faciele.
  5. Da a quinta fila, avemu principiatu a repetizioni di a seccuvenza di vitture viaghji da u primu.

Questi schezii combina perfettamenti cù l'altri, è cù parechje altri ritratti.

Sapendu chì u patriciu di perla cun tagliati di tagliu, pudete piacè per ellu stessu è i vostri amici cù scarpi novi, snuffles , mannies, raglan, cappelli è ancu capelli o capo fatti in questa teknika.