Chjappu fattu di vechi di età

Jeans hè stata in moda prubabilmente sempre è hè pertinente à questu ghjornu. Ma una volta in i vostri pentale puderà truvà i jeans vienni chì ùn sò micca stati disposti da un pezzu. I prudutti ponu truvà l'utilizazione per qualsiasi materia, nclusa i jeans. Per esempiu, pudete cose un veste originale da jeans. Hè ciò chì porta un denim vest ùn sia ghjuntu micca, pudete combine in e diverse affari, è in u 2013, chjude di jeans sò sempri pertinenti.

Un colpo de jeans veddi cù i so propri mani: una classa maestra

Prima di fà un vestitu di jeans hè bisognu di preparà e seguenti materiali:

Prima di pudè mette un coltore da jeans, pudete sculaccià un patronu di un capuchjeru futuru in anticipu nantu à un pezzu di carta. Secondu u stilu di u mudellu, u vestitu di i jeans pò esse diffirenti:

Scorchemu un capo di jeans vigneti:

  1. Pigliemu i vani pantalon, fate è fugliate.
  2. Usendu chjassu è un capu, scrive un patronu. A basa di u tùnica viaghjerà cum'è pochetti in u spinu di i jeans.
  3. In una carta di carta, disibu un heptagonu, cutucatu. Trasmissione u patronu à i jeans. In u minimu perimeteru di u patronu, avete da abbandunà u cunflittu per a costura circa 1,5 centimitri.
  4. Abbandunati in i canteri di l'indizie bent in darbu duie volte. Ci hè un prefilu.
  5. Ritorna da u ventore di cinque à setti milimetri, stitching stitching.
  6. Inoltri, chjappà u patronu cù u secondo pocket back of the jeans. In u risultatu, avemu duvutu duie dittezzi simetri, chì serve com'è a basa di u tùnica.
  7. Cut the jeans along the side costure. Da e parte restu di i pantaloni, avemu bisognu di taglià dui arnesi per u nostru capucine. Hè necessariu di misurà a distanza da u collu à u puntu desitxutu sottu u pene cun una cinta centimétrica. Trasferitu queste tene à i jeans, aghjunghje nantu à e costi in i costi.
  8. Da u collu, l'arnesu deve esse dimostratu, circa 3-4 centimetri aperti. A parti superiore di a basa di u caprettu deve cuncorda cù a parte larga di u purtellu.
  9. À l'aspettu largu di l'arnese stavennu a basa di u saccu di denim, pinò cù pins.
  10. Avà avemu adupratu cusì preparatu di a basa di a tela. Questu avemu principiatu a coscia cù filamenti. Pudete fate cusì: in questu casu, i punti ponu esse chjuche. A manera più prublema hè di stitch the chisel genove à a machina di cosita.
  11. Pruvate à un mudellu un capuchino prestu. Se necessariu, pudete aghjurnà a larga di i loidi.
  12. Per u collu hà cusitu u coghju.
  13. Doppiu l'aria vurcane duie volte è i pate cun pins.
  14. Nui rittamosemu da u limitu di 5-7 millimetri è distaccu u pruduttu.
  15. In u tecido restante di i jeans facemu a marca di i detti di a spalle. Pruvate à u mantellu è medite a distanza da a spalle. Trasmissione di sta grana à u tela, senza scurdà di l'addituzione di cuncesione di seam. Questu serà a durata di u coltore. U so anchufu deve esse uguali di unu di i costi di l'heptagonu, à quale puderamu un dettagliu di u spinu.
  16. In duie volte prupone i stretchi di a parte back, separa.
  17. Per aduttà a spalle, pudete cose una pruppu di denim da una volta. Tagliate 2 rettangoli: grande - per a base, petit - per u mezzu.
  18. Eppuru i spiculi, scogliu un grande rectangulu. Un petit rectangulu hè doblegatu cù a parti di u frontale, avemu deboliatu è da turnà à a parti di u fronte. Hè bisogna cum'è a photo sottu.
  19. Facemu l'arcu è securità a mezza cun una custruzzioni sicreta.
  20. À u spinu di u capo chjaru un ramu.
  21. U centru di u vestitu pò esse liberatu o cose un buttone.
  22. Fate i fili libretti. U borse hè prestu.

Jeans chloe di jeans antichi, fatti da i propri mani, vi permettenu di diversificà u vostru utopia. Anchi più spettaculari, si vede, se cumprate u bietariu cù l'accessori "da l'uccisione": pins, rivets, perli, strisce, cordone, brodite o altre materiale per coppula.