Fatu di fata cù i vostri mani

Quale hè di noi chì ùn vulia micca diventà una fata magica ancu per cinque minuti? Ma sta magia hè sottu u putere di ogni donna, hè abbastanza cumu solu per includà l'imaginazione è ... una machina di cosita! Oghje, vi cunsigliaraghju cumu fà un costume di carnaval di fadas cù i nostri propri mani.

Preparing for the carnival!

A costura di un costume di fata ùn hè micca ghjustu difficultu, perchè avete bisognu à fà trè elementi fundamentali per questu - un vestitu bonu, l'ale è una varula magica.

  1. Per fà un fantasia di l'annu di l'annu per noi stessu, avemu bisognu d'una robba blu trasparente, per esempiu, tulu o organza. In u nostru casu, a larghezza di u tela hè di 2,5 metri.
  2. Taglià tagliatu in tigliu cù una larghezza di 20 cm. Per u primu livellu di a fugliale avemu bisognu di 4 stiglii, è per u secondu - 7. Per un pappagallou di fondu pianu, hè necessatu 20 tezza cù una larghezza di 5 cm.
  3. In u mità di a striscia di 5 cm anche anch'iddi una linea, da quale l'avemu aghjunta.
  4. Pritachivayu u strettu strettu à u fondu di u secù nivulu di a fasgone. Attendule u primu e segonu nivellu di a furtuna.
  5. Per a ghjustu di a fala piglià una robba opaca in u tonu di chiffon è aghjustemu da questu una striscia cun una larghezza di 40 cm è una largu equivalenti à a cima di i maletti. Avemu attaccatu a coquette à u nivellu supraniore di a fasgone. Facemu a culleghja superiore è cose una banda di gomma.
  6. Avà accade à decoratori di a nostra magia. Per fà questu, avemu bisognu di una scherma di schiaccia à 1.5 cm. Aggiugà i segni di u tafettu à a cintura di a fiora à intervalli regular. Scuprite stu pianu
  7. In principiu, pudete attentà à questu per attache i fini di e cilesti à l'arcu. Ma decisu di dà a nostra fala una verità magica. Dunque scòglia nantu à u patronu di u petali.
  8. Tagliata di u tela satinatu ottu petali.
  9. Nui passanu in parechji.
  10. Aghju vultatu da esse visibili è a mossa in i cantonni suprani di u ciclu.
  11. Facemu i loops.
  12. Fixemu i petali nantu à a fugliore cù l'aiutu di cintesu anu assuciatu. Ci hè chì esse una fabulosa stanza.
  13. Ma chì hè una fata senza avelli ? Per elli, avemu bisognu di un filu spesso, per esempiu, perchè per a robba. Dienghjammi u filatu in a forma di un alatu. Scorcheremu l'ali cù nylon.
  14. Surplus nylon cut in a base di l'ala. Imprudisce cù cura l'estremità di u nylon. U contu di ogni alza hè stata adatta cù un capricci di vetru o grossi chjami
  15. Dopu quì aghjustemu i dui alei. Agghicà a junction of the satin ribbon. Scambià u locu di cunnessione cù una cinta di organza.
  16. Da ellu facemu rimpressu nantu à quale l'alpi seranu attaccati à u spinu.
  17. Avà hè un pocu ciò chì hà truvatu un jersey adattatu, piglià una vandra magia (pudete cumprà in un magazinu o fate propria da materie improvisu) è u costume di l'annu "Fata" hè prestu!