Candele Corilip durante u gravidenza

In u periodu di l'expectativa di u zitellu, i matri prospettivi spessu tenu aduprà parechji medichi, chì l'azzioni di quali hè diretta à mantene u funziunamentu di u corpu ordinali. In particulari, unu di sti medicini sò i medichi metabolichi di Corilip, chì sò liberati in forma di suppositori rectal.

In questu articulu, vi diceremu cumu appricà appretamentu e candileri di Corilip durante a gravidanza, è in quale casi sta droga pò esse contraindicata.

Istruzzioni per l'usu di candele

A diversità di a maiò parte di a droga, i candele pò esse usatu in tuttu u gravidenza, è a maiò parte di sta strumentu hè prescrittu in i primi 3 mesi d'esperà à u zitellu. L'indicazione principale per l'usu di suppositori di Corilip sò dinò:

Contraindicazioni à l'usu di a droga in u periodu di u portale

Candele di Corilip ùn anu contraindicazione à utilizà, ma si deve esse cunsideratu chì in casi rari pò causà reazzione allergique. Inoltre, per via di l'amministrazioni rectale di suppositori, ùn ponu micca usatu in a presenza di inflammazioni in u rectu.

Scheme di réceptazione di candele Korilip durante a ghjucazione

Sicondu a gravità di sintomi chjassi è a cundizione generale di u corpu di a mamma, i candeli di Corilip durante a gravazione sò prescritati in a quantità di 1-2 pezzi di ogni ghjornu. A durazione di u trattamentu deve esse 10 ghjorni. Dopu stu tempu, hè cunsigliu per piglià un spaziu di 3 simane è in novu à ripetiri u cursu di piglià a droga.