Cartoline nantu à u 8 di marzu cù i so propria mani

Probabilmente tutti si ricorda di felicità à u 8 di marzu è l'articuli, ciò chì avemu fattu cù i nostri mani in i classi juniori in a scola per felicitarle à e nostre mamma à stu vacanze. Allora in u percorsu fubbe tuttu è culore di carta, è cartone, è ancu cartelli chì anu dettagli u 8 di marzu - anu stampatu e belli fiori è a figura "8". Avà tuttu hè un pocu simplice, hè abbastanza per imprezzà belli ritratti in un stampatore di culore, tagliate, pate in carta è carte postale u 8 di marzu sò pronti. Ma, anche u prugressu tècnicu, i carte è l'articuli di scrittura per u 8 di marzu in i kindergarten è i scoli cuntinueghjanu à fà a moda antica, cù i so mani. Sì ancu avè bisognu à aiutà u so zitellu cù a pruduzzione di cartellerie o articuli, tandu avemu duverebbe offre parechje idee nantu à cumu per crià.

Articuli di u pittore à u 8 di marzu

Una cartolina assai bonita à u 8 di marzu pò esse fatta cù un pezzu di cartuni è plasticine. Nantu à un pezzu di cartuni culurite, appieghe un scribbili simplice sottu di u disegnu. I distintivi sò impresa cun una plastisina di u culore chjamatu. À l'arvu di l'imaghjini, pudete fà un corpu cù colore (carta) cartulare o una bè fugliale.

Postcard-handbag

Di sicuru, a manera più faciule per fà e vostre propriu mani da 8 di marzu sò cartulari sò rettangulari, ma hè micca cusì interessante. Pruvate per fà a carta più individuali, per esempiu, facendu à a forma di una buttone. Per a fabrica, avete bisognu di carta cartulina o carta di culore densu, un sciccareddu simplice, cola è sequins, dipinti, stuzzichi di decorazione.

  1. Pigliemu a carta di cartulare da 1/3, face in ligna. Se vulete, p in pittura di u frontudu cù pinturi è sequins.
  2. Avà scamu nantu à u cartone u cuntinuu di u futuru "saccu". In questu casu, u saccheghju stessu duvia esse situatu nantu à a seccu doppia di u cartone, è u manicu di u saccu nantu à una sola.
  3. Tagliò a purse à longu u cuntouru, sughjendu a so mannata. Scudemu ancu l'arcu sottu à u manicu, affinchendu u fondu senza tocco - questu serà u pezzu di u nostru bolso.
  4. Cola in u coghju internu (micca culore) di a maniglia di spina.
  5. A cartolina-cartera hè casi pronta, ùn resta più di scrivere felice.
  6. Pigliemu a carta di felicità, passendu a frenu sottu à u manicu. U pezzu pò esse decoratu cù un buttone, aghjunghendu cù cola o cù un pezzu cù i tela è linu.

Hè tuttu, u cartulare-baguille originale hè prestu!

A so applicazione di u 8 di marzu

Chì sensu hè diffesu imagine u 8 di marzu? Di sicuru, senza fiori. Quì hè u so ramu di carta è hè stata fatta. Avete bisognu di cola, carta coloreada (verde per folleto), paper ondulate o paperucchetti (ogni culore per cappi), un lapis, regula, fiori è tesistenti.

  1. Ciappi da a mità (longu) una carta di carta culurata verdi.
  2. Nui rittamosi da l'edge (micca da a curva) 1,5 cm è disca una linea, serà una curva, chì ùn deve esse micca cut. U restu di a foglia (di u falesu à a curva) hè delineatu nantu à stivi perpendiculare à a curva.
  3. Cut the sheet with scissors on the lines of pencil, leaving the border untouched.
  4. Guariscernemu à a cartula per chì un latu di a strapatura micca fatta hè quantu più altu chì l'altru. Fuldi semicircular sò ottigati.
  5. Applica a cola nantu à a parte micca fatta di a foglia è ghiaia cù un tubu. Era un arricatu verdu falu. Se ùn hè micca bellu coghju (ùn mantene micca a forma di u tubu), riparà u papieru cù una stapler.
  6. Avemu l'arbulu in un vetru, induve u nostru bouquet sarà stand.
  7. Facemu i fiori d'elli, perchè aghjustemu i rectanguli circa 4x4 cm da un napkin (carta corrugata). I rectanguli risultati sò strufinati è fissi nantu à i foglie verde cù cola. Se vulete li florti per esse più morti, ponu quarchi prudutti vicinu.

U bouquet di primavera hè prestu!