Capelli di Velvete Rossu

U creatore di a dessert «Terciviu Rossu» hè Ghjacumu Bird, chì scupriu l'uperazione di tene di a pasta in russu per via di a riazione di cacao cù eterna acidica. Avà cusì un biscottu hè unu di i caratteri più populari di e pasticceria. È oghje avemu da amparà à fà "Capicci velvet rouge".

A ricetta originale per "Terusstu Rossu"

À u so core in questu pianu, a biscera di a buchezza di cicculata hè preparata, ma per u colorante brillanti ùn hè micca immediata chjamu. U culore di u capicucinu hè datu no solu da u tintu, ma ancu da a riazione in quale u kefiru venga in u vintu è u cacao.

Ingredients:

Preparazione

Tuttu l'ingredienti per a cucina hè devessu à a temperatura ambienti. L'oliu dulce hè strufatu cù u zuccaru in una massa prussiana, lumetta. Unu unu s'introduce u ova. In kefir, aghjunghjenu a vainilla, l'acitu è ​​di tinti, misuranu bien. Se ùn ci hè micca gel, u liquidu o seccu ùn hè scary. A cosa principale chì u tinatu era nutra è hà datu a prova un rico coloru rico. Se vidi chì l'ombra ùn hè micca luminosa, aghjunghje più. Imbulighjate tutti i prudutti soliti: cacao, farina, soda, sal. Calami u fornu à 185 gradi. Quandu a massa di u mantellu d'ova hè digià sbagliata, faschendu a mezana secondu è seguità a battiri. Aghjustanu u kefiru tinglado, è fate a pasta cù un mezcladoru finu à ottene. Scambià in e sti portioni in i furmagli di cupcake è agite durante 20 minuti.

Scorcheremu a cima di i pateciumi chjappi cù a mantra o a crema di prutezzione, scrime cù a zucchina cunfitizia o un saccu in forma di torretti.

Capicelli di "Terciuniu Rossu" cù beetles è stuffing

Comu basa in questa ricetta hè presa tutta a torta di mantra, è com'è un tinte naturali è una fubbia.

Ingredients:

Preparazione

Prima, avemu a preparà a fossa. Hè bisogna un razzi cù u culore di Borgu, pirchì hè u pitullu chì dà a nostra destra u culore giustu. Scorcheremu a raccogliera è a rutina nantu à un grossneru, da trasmissione à un blender, aghjunghje u zitellu di limonu è l'acitu è ​​cambia tuttu in pururu. Aggiuncia aghjunghje crema aghjunghje è mischjà bè. In un pezzu separatu, batti l'ova cù u zuccheru, aghjunghje l'oliu, a polpa di pula è a mixta. Inguminati sicchi (farina, soda, vaniglia, cacao, un pocu di sali), si mischianu cù l'altri. Avà in a parti di u lìquidu à pocu pressu à imbulighjà miscela inzergata. U nostru cumpagnu hè di fà per piglià cusì currettamente per chì ùn anu mancu.

Calami u fornu à 190 gradi. In i furmulosi di cupcakes piglia un pocu di massa, stanu 2 cilieggi e fate u pane. In u cartulare, i cuntenenti di furmagliu deve esse impiimentu in 2/3. Focu per 20 minuti, cima cun crema.