Cake "Napoleon" - una ricetta classic

Avemu avemu da annunzià nantu à u pastore amatu "Napoleon", à dì à a so versione classica. Dopu tuttu, avà sò numerosi parechji di e so versioni di luci, chì sò assai longhi di u gustu di l'uriginali.

Per parechje, a coccia da casa di u cake tradizionale classicu "Napoleon" pari un capu senza aspra di l'articuli di cunfitte. Ma in fattu in questu prucessu ùn hè nunda complicate, sarà tempu libru.

Aghjunghjendu in a ricetta propria, avemu dettu qualchì manera di preparalli un veru pappu di Napoleon di classificazione è vi pudete vede per voi stessu a simplicità assulita di u prucessu tecnologicu di crià sta manicure.

A più bona ricetta pè u pane Napoleon di classificazione in casa

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Per fà apprezzà a pasta di pappu per a torta di Napoleone, sicondu a ricetta classica, cacciammu in trè trè biagrici di farina, facenu un'apponda e impone i olii in questu. In l'acqua dissolvi u salinu è l'acitu, pour u mischju in a farina cù i ova è facenu a pasta di gaddina, alcuni a so texture suave, ma micca peghjanu. Abbandunate a farina per cunfondi cundimi sottu à a righjoni per quinze minuti. Duranti stu tempu, aghjustemu a farina restante cù a mantra.

Avà, nantu à una tola polvorienta, rinfriscà a pasta fina finu à ottene una capa reticulata, una à una è media centimètrica gruesu, diffuse l'uniforme di mantellu nantu à u centru è dòdanu a pezzu cù un envelope, mentri curate bè curati l'arghjidi. Cusì, prestu cun prestu è rigalu u mercatu finu à ch'ella hè un grossu centru metru è circa 25 cm. Avemu giustu quattru volte è mette in a frigorifera per una meza ora.

Dopu quì, fate ghjornu, cambia a quattru volte è mette in a frigorifera per u stessu tempu. Repetite u stessu prucessu trè volte. In l'ultima tappa, avemu chjude u lattice retangulite di a pasta in quattru parti, trè da quale si ponite novamente in a fria, è una duvessa annantu à u pergaminu à a talla di a bacia. Inoltre di scambià a bundanza di pezzi di pasta in pezzi perggiformi individuali è fremendu in un furnu friddu à 230 gradi à un bonu culore di curezza durata à quattucchi minuti.

Mentre i taglioli sò furnuti, preparanu a crema di u pasticci di Napoleone in cuncepimentu di a ricetta classica. Scorce i lami cù u zuccheru, farina è fètedu è fate cù u latte furmagliu, prima di aghjustà un pocu di vilillinu o un saccu di zuccherinu di vellula. À u stessu tempu, inghjustà a crema è a calà a freti finu à l'esprime e cumincià u fettucculu caracteristicu. Avete lasciatu à a temperatura di l'ambienti, aghjunghjenu un manteddu bruttetu attentu à una texture homogeneous.

Pane trasfruiuti, ci vultemu à apprezzà linii diretti, anch'ella generosamente grappa a crema è mette nantu à l'altri. Tagliate u pruduttu è pezzula u pane Napoléon in cima. Demu un pani cugliunziu per macerà unipochi e poi pruvate.

In questa ricetta classica per a torta di Napoleone, pudete fà aghjustà è fà cù un latte cunzistenti , trattatu cù mantellu o fatty sour cream mixer à u splendore. I proporzioni di i cumpunenti sò determinate da a dulcezza di a crema.