Cumu piglià un omu fora di a famiglia - è se es necessariu?

Videndu u titulu di u tema propositu, divutu in un caleidoscope di u passatu. Cerere amici, amici o cumerciali ... Ciò una coincidental coincidentala!

Prestuù ogni uni di elli in un certu puntu di a so vita hàlevatu a quistione di cumu di guidà un omu maritatu. True, ci era una altra categoria di e donne - esposizione, da quale elli si trattavanu di guidà. Avà, molti anni dopu, volia solu fà brusqualli face à face - quelli chì stàvanu aiutavanu di decide di piglià l'amanti fora di a famiglia, è quelli chì anu amante era u maritu. Per quessa, se pensate chì questu articulu aiutari à capìstivu di piglià un omu fora di a famiglia, ùn perdi u ghjornu in ligna.

Ghjè accadutu chì aghju scuntatu questi ghjovani in bocca à u listessu tempu. Ogni annu in quellu tempu hà avutu una cunnessione cù un omu maritatu. L'unica diferenza era chì duie d'elli eranu in modu di modu attivu di pensà à un pianu di a manera di piglià questu omu fora di a so moglia, è a terza era sottumissa è resignata in e relazioni esistenti. A quistione di a manera di piglialli da parte di a famiglia prima di a so mai risultà. Ella spiega di manera semplice: "Ùn ellu ùn lasciarà micca".

A nostra amici durò trè anni. Tutti i trè anni nantu à l'agenda in un tipu negritu invubiliu hà abbonatu à u stessu tema - cumu fà u cundutu fora di a famiglia. Unu di i me amici duranti stu tempu hà decisu di dà nascita è dà nascita à un amante per u so sposu, l'altru tutte e queste anni, perdurà perpettativi à a notte à l'altru finale di a cità - aiuta di qualchì volta scopre ch'ellu dorme in una stanza separata da a so mòglia.

Sempre ricùardi i so chjamati à qualsiasi ghjornu di u ghjornu è argumenti febrili nantu à cumu per piglià da a famiglia. Chì era u risultatu? Nimu. A risposta à a quistione di piglià di a famiglia di un omu maritatu hè mai statu mai truvatu, è questu un maritu un invariabilmente amparatu cù i mio amici solu una volta per a simana - senza crescendo, per naturalmente, di vacanze.

E quidda di e donne chì, com'è ben cunnisciutu, quasi sempri sò mummi ca cadunu sottore un principiu simplice: "Ùn putevi u closet in pettu?"? M'arricordu di u me cumpagnante, chì u sposu, chjamatu e cose da i so nomi propri, falatu in u biancu. Quandu un ànghjulu chì hà bisognu pruteghja "aperta i so ochji", hà cun forza scrivutu à u poveru, e cun tranquillamente arrispunniu: "In a sera, ghjaci in u me beddu. È in a mattina s'arriba da u mo beddu. Ùn interessate micca in tuttu. " (Carusu amanti, se qualchissia di truvate un modu cumu di guidà un omu fora di a so donna chì chjama richiunata dichjara qualcosa di chistu - per piace micca un secretu!)

Cù un altru amicu meu, una donna bella è bella, hà assuciatu à l'uspidale, duva duie settimani si sò stati in una sala. Parlà nantu à cumu per piglià un omu maritatu, hà cuminciatu cun mè - cum'è averia capitu, solu à pruvà splash d'almenu algunu accumulate. Perchè da quandu da parechji anni, a frasa spiciale di u so maritu, "Andaraghju à a tenda", facia chì ùn avissi veru nanzu ca una ore dopu - o cù traccia di lipstick in u collu, o oliu di un certu perfume.

Hè ciò chì m'hà dettu: Ùn ellu ùn serà mai dispunì pè u divorziu. Hè necessariu di dividinu l'appartamentu, a dacha, pò volare nantu à a so càttra in u Ministeru. Aghju pigliatu per u divorziu stessu - in pochi anni, quandu a mo figliola hè assicurata. Aghju spessu pensendu chì quelli ghjaddina si trovanu cummà nantu à a manera di piglià un omu fora di a famiglia. U mo, puru, sicuru per ognuna di a so patrona, prumovi chì ellu hà da cuddà.

Eppuru, quale di u subjecte di a disputa, chì hè stata frenziedement prumessa di guidà, di rimprizzà, strapate, strapate?

Hè cusì accade chì per parechji anni hà travagliatu trà l'omi. Ogni cumpagni hè in a listessa categoria di u sessu più forti, chì invariabilamenti apreghjunghje à e donne à quistione: "Oh, beni, cumu per piglià un questu omu?" Quasi tutti cambienu e so sposi - qualchissia in u più grande, qualchissia à un diploma minima , è bellu spessu in un modu amicu cunfida cun mè, vulendu sapè "una vista di donna di u prublema".

Mi ricordu di e parolle di unu di elli: "Sì, sò chì sò un omu. Ùn pudere micca missu una sola faldada. Allora aghju borbone, perchè sò vargugnate d'Olga. Hè bè chì sempre me parduneghja. I so love it terrible, è ùn rinuncia micca - ma ùn diceraghju à ogni donna chì sò sunnannu di casu.

... Sembra chì e donne anu da pruvate di decide di piglià l'omu fora di l'altru, in quelli ghjorni chì si pruponenu micca unu di l'altri ùn anu micca cun "vistitu di ..." ma cun "un pappagallo per ..." ciò chì a storia ci conta di quelli di elli à quale hè successi? U fattu chì e donne era guidatu da a mente, micca da u sentimentu. Ùn era micca à tutti l'interessanti à piglià u so amori fora di a famiglia, per a simplice raghjone chì ùn anu micca particularmente cusì nimu. U so goalu era indicatu da e parolle "Cumu pò piglià questu omu" - invechje chì sò oltre nantu à a so strada una mòglia o affari. Diceranu - ma chì circa i sentimenti? Vogliu dumandà una questionnaire - ùn ci hè qualchissia sentimenti, è se fussi, quale?

"Ùn li piaci micca, l'abbandunà prestu prestu, ellu dici chì ellu abbandunà a so manera, dice chì ellu viaghja cun ellu solu per a famiglia di i zitelli ..." Quandu tristi sò sti paroli sani in tutti i paesi, in tutti i lingue di u mondu! Sènghjenu quelli da qualcosa di e donne, mi sentu triste, perchè prima sò stallate i carchi di i mio vittime amici di Moscou - bella, ghjovena, intelligente, intelligente.

Quanta forza innecesaria, nervi, a dignità era spesa per tentativu di decide di piglià u maritu d'un altru di a famiglia - da quale stu maritu ùn avia micca da lascià à tuttu, è cumu per piglià l'omu fora di a so mòglia - chì questu omu ùn avia micca rinunzià à tuttu. Amori vitturi? Probabilmente - una perspettiva ceca, obsessiva di l'ughjettu, chì, in imperceptible per elli, hà diventatu gradualmentamente un muvimentu caòticu vitturu à nimu.

... Dopu qualchì tempu, assai, assai tempu, aghju vulsutu à u mo amicu - una cunnisciuta in u mèdicu-psiquiatre da a cità. Amu a nostra reunioni è e cunversazione aboutu nunda (à quellu tempu era difficiule per imaginate quante freba mi fatevi ricordi di qualcuni d'elli). In questu tempu parlamemu cun ellu à questu - cumu fà un omu fora di a famiglia? M'arrichi devi dumannà a manera di piglià un omu maritatu da a famiglia, se tuttu hè tuttu quì, se ci hè una donna chì li piace è i zitelli chì l'adore.

Hè ciò chì mi disse: "Pudete piglià qualcunu, senza escezione. Ma vede, ciò chì hè questu. Una mòglia hè un saccu, una mistress hè un bancu. Perchè perchè ellu perchè u couch, se ellu puderebbe dui?

Allura chì pigliate un omu fora di a famiglia? Da u principiu, aghju avutu chì ùn pò ùn puderaghju micca risposta à sta quistione. Hè propiu, bellu definite, pudete dì chì ella, da persona, senza alcuna dubbita, preferiscenu un canzone, micca una cunghjunta - per via di cunfortu è bella sta catedra era.