Pasta per Pasqua

Per quelli chì ùn sò micca dicisu à u teste di Pasqua, vi diceremu di cumu preparanu a crema di i prudutti è offerta una ricetta per a pasta in u panificatore.

Massina Delicious for Cakes for Easter - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Dopu piglià a mità di un vetru di latti prima, calenzami à foglia è foglia in dui terri di un vetru di farina, trà a massa intensiva cun un battiu, è cusì chì i cundotti scumpenu da tutte.

Eppuru, u stessu quantità di latti cresce à a temperatura di quaranta grazzis è dissolve in leghje è i dui terzos di un vetru di farina. Apostolemu in u calore per deci à quattici minuti, andate à cunnette cù a prima misura prima un'accintu liggeru liggeru, staghjunghja sienta è surtite in u calore per almenu una ora.

Arrutate i pappuluti da u zuccheru è u sali, battutu finu à u sopra è blanchissant massi è inject nelle levadura distanced mixture. Allora ci dugnu a farina di u trigliu, aghjunghje i prutetti battiati è pruduce u batch, chì si compie da intervene a mantra funnuta. Pudemu a massa resultante per un minimu di parechje ghjornu in calore, postu chì aghjunghje, avemu tornu torna è interpose l'acchianatu, seccu è sprinkled cù farina di farina. Per a terza volta, avemu a pruvazione digià in forma, per quelli di più in un terzu.

Pane pasture di Pasqua in un panificador

Ingredients:

Preparazione

Inghjuntanu, mmiscamine u latte cun pezzi di mantenu, a mità di u zuccherinu è u sali è u calore, mentri finu à chì u pitrulcu hè dissolutu cumplittamenti (micca fracete). In a capacità di u panificador, viaghja in a farina tamanta è u levitu in anticipu è valdi in una mezita di lettuce. Aghjurnà u dispusitivu per u prugramma di amulizzatu di a pasta è di principià. U risultatu hè una massa stanca rossu. Demu da risate in u calore dopu l'amparatu per una ora è mezzo, dopu à quale avemu principiatu u moddu di furmagliu, aghjunghje a vittala cù a mezzo di u zuccaru restante è affucatu chjusu finu à i fossi cù u zuccaru restante è a proteinsi d'acidi citrati. Pudemu ancu puru u pappu, u zuccheru è a zuccherera di vellerie. Dopu a cumplimazione di u prugrammu di l'amella, abbanduneghja a pani nantu à l'urighjina di una altra ora è media, dopu à quale pudemu avè principiatu a cura di pasticceria.