Elena Troyan - miti supra a Riggina Elena a Bella

E muderni puderete sò solu sognu di u ricunniscenza chì Elena Troyanskaya utilizeghja. A bellezza di sta donna hà cunquistata i cori di i lighjendi erume, pruvucendu i risichi l'accuccienti, è a fece l'invidiera di l'altri, vintendu a vita di a righjina in una perseverazione infinita.

Elena Troyan - quale hè questu?

A gloria di a donna più bella hè attribuita à a figliola di u Regnu Sparta Tindarei. Hè veru, sicondu a legenda, una paternità vera pertenece à u Zeus amante, u regnu di l'Olympus. Greene, Helen Beautiful, datu chì a zitiddina sorpresa cù a so aspettu, ùn ci era micca scapitu di sposi. U patri ùn hà micca sceglite u più digna è dopu una longa meditazioni, hà decisu chì permette à a so figliola per fà scelta. In u risultatu, ella spusò à Menelau, chì diventò u regnu di Sparta.

Ciò chì Elena Troyan pareva?

Legends contà a belle bellezza di sta donna, ma ùn scrive micca l'apparenza di Helena di Troia in dettu. Ancu Homer in a Iliadi ùn hè micca riflette nantu à i so ochji profughi o a finura di u campu. Solu in u terzu capitu hè dichjaratu chì ella cum'è una dea eterna. L'altri documenti inserenu a forma prisenti di u pettu, chì era presa com'è mudellu durante a pruduzzioni per u tèmpiu di Afrodite.

A mancanza d 'infurmazioni offri un vastu campu per l'imaginazione, chì hè stata utilizata per tutti quelli chì volianu di ripruduce l'apparenza. Tintori ritratteghja cum'è una donna rubia arrugata, Rossetti hà a riggina Elena Trojan, una bella donna rubia, è Sandis a vidia cum'è una donna grassa tintata. L'artisti accunsenu in una cosa: u capeddu d'Elena era ondulatu. In u cinema, a bellezza amolisciuta hà ancu capelli bionda, solu in "Troiani" porta un pilatu neru.

Unni era Elena a Bella nascita?

In più di a versione ufficiale, avanti di l'apparizione di una ragagna maravigliosa, ci sò 3 varianti più nant'à i leggende. Assicurità sò diverse, converge solu per stabilisce u locu di nascita - Elena hè un indigente di Sparta.

  1. Evrepativu rivindicò ch'ella era a terza figliola di Leda, chì era fatta cun Zeus. Chistu spiega l'incantu di a ragazza.
  2. Ptolimy ùn anu inghjuntatu a participazione divina in a cunceceptione, ma sta volta a mamma d'Helen la Bella Leda hà pricutu sottu à l'hechju di Helios.
  3. A storia più interessante dici chì Helena di Troia hè a figliola di Zeus è Némesides, è u tronu seducia a dea, è in l'imaghjini di un cignu. U risultatu di l'amuri era l'ovu chì Hermes postu nantu à i ghjinochje di Leda. A riggina di Sparta ùn pudia refuse u regnu è ricanuscia a so figliola.

Qualchidunu sictu Elena Troyan?

L'apparenza exquisite di a ragazza ùn dà micca riponde à qualchissia chì, almenu una volta a vidia. Per liberà di l'admirazione persistente, u babbu hà fattu a prutezione di ella, ma quellu chì era micca abbastanza. El segreditu di Elena Beautiful Teseu l'hà pigliatu à una dòde anni d'età (sicondu una legenda chì avia 10 anni) in Afidna, à a so mamma. Quandu l'eroi si stalla nantu à una nova aventura, i fratelli d'Elena tornonu a so casa, nigannu tutti i rumuri di disonore. Sicondu una altra versione, ella hà dettu secremente a Thiele Teseu Iphigenia, a quale abbandunò in Micene di a so moglia Agamemnon.

Menelaus è Elena a Bella

U ritornu hà fattu quandu Tyndarei ghjera prestu à decidà u destinu di a so figliola. Hè datu l'oppurtunità di sceglie u so maritu, ma prima chì hà fattu tutti i zati di tutti i candidati per a so alleata cù u futuru filu. Subitu una festa cù Menelaus hè statu ghjucatu, è u maritu finitu di Helena hà pigliatu à a so stanza. A felicità famigliali ùn hè stata larga longa, dopu à a nascita di a figliola di Hermione, un omu gufu da Troia Parigi, chì hè divintatu u prubleimu propietariu di u core di Belle, visitava a so mòglia.

Elena Troyan e Parigi

U mitu di Elena, a Bella, hà dichjaratu chì Paris ùn era accidintamenti in Sparta. Ghjè andò cun l'aspettante di vedà a più bella di e donne, senza cura di e parolle di a so mòglia, a prufetacchita di Enona, chì hà avutu predica a morte di a so famiglia è di a patria si andò in i Spartani. Parighji è Elena scontri in u palazzu è s'innamora, l'evuluzione hà fattu quandu Menelaus avia bisognu à partenza per a Creta per a prisenza à u sacrificiu solenni. Lu maritu insultau chjamatu i so cumpagni in armi (l'antichi contendenti per a manu d'Helen) è andonu persa.

A Parigi fughjita da u campu di battaglia, Elena Troyanskaya accusatu da cobardizia è ùn chianci micca à quandu ellu era mortu. Invece, si maritò cù u so frère Deifob, chì era prestu prestitu da Menelau. U maritu anu vulutu ammazzari la so fidela infatica, ma ùn pudia distrughjini una bellezza maravigliosa, perchè ellu hà pardunatu è hà tornatu a casa. Dopu à a morte di u so maritu, Elena fù spinta da Sparta da i so figghi illeghjani. Prima di l'età di a maiò parte di i so figlioli, hà rignava à Rodi, è hè strangulatu da l'assassini, mandati da a vedova di Tlepolem, chì stava mortu in a Guerra di Troia.