Medea - quale hè questu in a mitulugia?

Colchis Princess Medea figuranu in u mitu di a Grecia antica, cum'è l'cumpagnu d'Argonaut Jason, chì l'aiutò à ottene u Pappaghju d'Urgell. In Atena, hè stata venerata cum'è una dea, sappiutu traseru u celu è rende à i morti, ma parechji inconsistenzi cronològichi suggerenu chì ci pò esse dui caratteri cù questu nome in Grecia. Hè cusì cusì?

Medea - quale hè questu?

Sicondu l'antichi leghje grechi, a Medea dea era a figliola di l'oceani di l'Idia è u rè di l'Eta, era a fede di l'elli di solar Helios. Hè cunsiderata parte di e leggende di i Hellenes di l'età heroica chì hè precedutu à a Guerra Troia. Nzinu cu Jason, Hercules, Perseus, Teseu è altri caratteri, l'imaghjina femina hè una figura di frontière chì ghjè in ellu di l'anticu mondu di i deities chthoniques è di i chamoni è a nova Edizione di Bronzu di Grezia. L'imaghjini di a principessa hè scritta in such works as:

Medea - Miti di a Grecia antica

Quale hè Medea in a mitulugia cunnisciuta da i storie nantu à l'avventura di l'Argonauti. Quandu i navigatori bellu purtati da Jason hà ghjuntu in Colchis, i dii patroni ispiravanu a bella principessa cù un amore passioni per u capu. Amared Medea prumittia di casuarla, è in regula hà aiutatu à superà e prucessi chì u so babbu avia datu i invitati. In difesi di a vulintà di i genitori, a zitella fughjì a casa nantu à a navi "Argo" è trattò brutalmentamenti cù u so fratellu Apsirt per detta a perseguite. Cù u nomu di a figliola d'EA, ci sò questi personalità cum'è:

Medea è Jason

A menudo, quandu una sorceressa da Colchis hè ricurdata, u nomu di u so maritu, Jason, hè citatu, in chì Medea divintau in amore cù a so propria voluntà. Dopu à a chjesa aghjunta à l'Argonauta per piglià u codice di u Preziosi d'Urgell, lulling a guardia di u dragone, fughjita cun l'eroi è natu u mondu, cù u bonu è a ghjustizia. Nant'à u navi "Argo" ci combineru in u matrimoniu, dani nascita di dui figlioli, ma dopu, in Corintu, u capu Locale Creon vulia extradite a so figliola Glaucu per Jason. Argonaut hè micca contru ad ella. Allora l'Meda indigestionata uccisi i zitelli d'avè, avvilinatu u so cumpagnu è spariu nantu à u carru alatu.

Medea è Teseiu

I passaggi di a dea solita, hà purtatu à Atena, induve hè a sposa d'Agea è hà datu a figliola di Meli. L'idilliu famigliu era disturbatu da l'aspettu di l'eredi - Teseiu, chì hè crisciutu à u sicretu di tutti in Troesen. Ancu u Tsar ùn sapia chì u so figliolu era davanti à ellu, è a so moglia ùn avia sentutu minacciata è cunvinta per vincenu u guest. U poison hè spartu in u cuprì, ma solu Teseiu l'hà risuscitu versu i so labbra, è Agei petò u velulu da e so mani, videndu a so spada nantu à u cinturione chì ellu herdà da a fede.

Eccu alcuni cuntraddizzioni è inconsistenzi. Cumu l'Argonaut Teseiu si ncuntrau a so madrastra prima di a marcia dopu à a palla d'oru? Se u mitu di Medea è di Teseiu sò correcti, allura solu se:

Movies about Medea

Ci hè un suggerimentu chì Medea hè una dea greca antica, l'heroina di i fichi è l'epos corinti, quella hè l'imagine cullettiva di parechji caratteri. In l'opere di l'escriptori grechi è romaini, i so funzioni trasaltenu cambiamenti, auturiti rifinituri, artisti è i ghjudiziati si prisintaru di modi diffirenti. Pudete vede l'embodiment of the mythine heroine in i filmi cum'è:

  1. "Medea" , 1988. U dramme di Lars von Trier, chì rapprisenta a verità tragedia di a mamma-killer.
  2. "Jason è l'Argunauti" , 1963. A cinta d'avventura nantu à l'avventu di i cercadori di u Piuguuru d'Oro.
  3. "Merry Chronicle of a Dangerous Journey" , 1986. Adattazione musicale soviètica di u mitu di navigatori à "Argo".
  4. "Medea" , 1969. Esemplazione libera di legends grechi antichi di Paolo Pasolini.