Cumu chjamà u diavulu?

U rituali di u diavulu hè un cumpusenti significativu di a magia negra, ma ùn hè micca cunsigliatu per cumportà à i principianti. Questa essenza personificeghja tutti i pezzi e l'oscurei in u mondu. Quasi tutti i rituali nantu à a chjamata di u diavulu rapprisentanu a cunclusione di una certa transazzione, secondu a quale a persona hà deve rinvià u so ànima.

E règiche fundamentali di cumu summon the Devil

Ci sò parechje cumpunadavvi principali chì si deve cumpiitu senza fallu:

  1. Ùn principià micca u rituali, se vi cuntenenu, almenu certi dubbî o scantu . Tuttu chistu pò incantassi u Diable è purtalla à cunsiquenzi grave, inclusa a morte.
  2. Pensa à ciò chì esatta in u ritornu per a to ànima. Scatate grazii, per esempiu, ricchezza, salute, etc.
  3. Hè necessariu di chjamà e forze di a bughjura in a solitude, cum'è quelle pirsuni pudaranu sughjurnà seriu.
  4. Se u rituali ùn sianu fatta fora, dopu qualchi anu mancu per piglià paià cumu per causà u diavulu in un sognu. Hè in stu statu chì hè megliu cunnetta cù altri mondi è entezze diversi.
  5. Hè megliu fà un guvernu di almenu 20 anni, postu chì l'anima hè sempre datu.

Chjamate u diàvule in casa?

Option number 1 . A sala induve cumerci u rituali, hè necessariu di chjaru a chjave. Pigliate 13 candelli è arrange in un cerculu, ma u cuntrariu, fate un specchiu. Pronuncia the real spell 13 times to summon the Devil:

"Pi chiancile, u gran maestru di a bughjura è u patrone di a Notte. Venite è cumprà a me dumanda ".

Durante questu, foglie i candele. Dopu à a chjamera a senterà a presenza di e forze stranieri. Questu serà espresu da u dulore à u pettu, u sensu di friddi è di l'altri abulitani di u statu nurmale. S'ellu ùn hè micca successu, hè bisognu di cumincià u sangue per fate un enfasi persunale nantu à u ritu. Un'altra recomandazione per a crescita a forza di u rituali hè di leghje u spell in latinu. Dopu chì u trattatu hè statu cunclusu, u diavulu si abbandunà, questu serà signalatu da u fattu chì i candeli sò stati fora.

Option number 2 . Ci hè un altru rituali chì permettenu cuncludi un cuntrattu cù u Diable. Per fà questu, hè necessariu di piglià un novu pagliatore è si tagghiau una vigna di a vigna silvestre. Fate questu in a sunrise cù i primi rai di u sole. Per guidà u rituali hè in una stanza abandunata è u megliu di tuttu in a chjesa. In u pavimentu, circundà un triangulu, è in ogni cantonu scrivite i nomi di i santi: Ghjesù, a Virgine Maria, Nicolau u Sinner o altre persunale in u centru di a figura, chì tenenu un ramu in a manu, accunsente u missi à chjamà u Diavulu:

"Vi vùagliu chjamarà i sirenii da u mare. E voi, i dimònii di l'infernu - Lilin vene da u desertu. E voi, dimonii - Shedim, è i dragoni di i boschi. "

Ci hè chì i dimònii venenu facilmente, ma di novu mandatu di volta ùn hè micca piacevule. Ci sò parechje ricunniscenza chì permettenu di pruteggiri di a influenza negativa di u diàvulu:

  1. Dramma un triangulu in 3 cilugii, cum'è queste figuri sò megliu prutezzione da u negativu.
  2. I nomi di i sante sò scritti nantu à e fruntieri internu è internu di u circhiu. Grazie à questu, u Diavulu ùn puderebbe andà inde u fruntiere di a figura.
  3. Dopu chì u cuntrattu hè firmatu, hè necessariu di mandà turnà è per questu scopu dicenu e parolle seguenti: "Avemu cunclusu un cuntrattu cù voi, è l'avemu seguitatu, è avà sò lasciatu per andà per quandu partite senza fà nunda. Andate in pace .

Cumu pudete chjamà u diavulu per avè ricchizza?

Stu ritimu fu fattu di i membri di l'Ordine di i Cavalieri Templari è l'Illuminati. Cumplassi u rituali in silence u 13 di 12-00 à 3-00. Avete bisognu di una casette di bastetta, è nantu à a so testa un cranu devi esse disegnatu. In u locu artifacti, u so rolu hè fattu di totemma fattu di nìvuru o cahogany. U tettone principalu deve esse illustrati u Diable è hà a forma di un cranu cù e corne. Altru 3 timici chjuchi pigghiaricci tutti i dimònii. Per u rituali hè necessariu avè 5 cutidianu rituali, chì sò stati guardati in un velvetu negru:

Ancu per u rituali, l'articuli si deve precisà: un pezzu di cristallu di roccia, un amuletore nantu à un cordone in forma di un pentagram invertitu in u circhiu è un cannibale cun un manicu fattu di bambù.

Avà camandemu à u rituali. Pudete un amuletu à u to collu, è piglia u totò, u cristalu è u culteddu di croce in forma di croce. Prima, mette u cultellu cù a pala, u cristal è u tòttu principale nantu à e cippu, è sottu à i lati, fate u totenu di i dimònii. Dui picciriddi chjucchi postunu i spondi da u tòminiu di u dimòniu è u diavulu à ogni latu. Allora in a direzzione di u spechju da i chjucchi, pusendu dui coiffe maiò cù a coleta entre i totens di i dimònii è a cutiddia. Ùn deve aduprà u cuteddu chjuccale nantu à u tonalu principalu. Se avete fattu tuttu ciò chì esistassi è l'oggetti stanu à l'altri, allura u cristianu avissi aduprà da brillava bè giallu. Serà un signalu chì u diavulu hà pigliatu in cuntattu, è puderanu fessi un disideru in quantu à a situazione materiale. Puderete dumandà parechje quantità. Quandu u cristianu stalla, pudete disassemble l'artifacti, ma solu in l'ordine inversu.