Fetus in a settimana 9 di gravidanza

U primu trimester di a gravidanza hè cunsideratu u periculosu periculariu in quale hè un risicu di l'affare. Dunque, u più vicinu à u terzu trimesteru , u più prubabilmente un criaturu avarà da nasce. Partendu cù u 50 ghjornu di vita di l'embriione, secondu a normi medichi hè chjamatu u fugliu.

Fetus in a settimana 9 di gravidanza

Unu di l'avvenimenti impurtanti nant'à sta data hè u primu muvimentu ndividuali di u vostru nascitore. U zitellu annunzià cambià a pusizione di u corpu, mani è piedi. Questi movimenti sò assai fàciule di vedà cù l'aiutu di l'ultrasound, ma hè impussibile di senteraghju, postu chì u zitellu hè sempre una piccula.

U codice codice-fetus parietali in a settimana 9 hè di circa 22-30 mm. Per pesu, u zitellu riceva à 2-3 grammi. U zitellu sviluppu intensivu. E so òrgani internu cuntinueghjanu à furmà. L'ochji di u fetu sò sempri cuparti di a film. I peri è i brazilli criscenu, cù e so ghjente chì sviluppa più veloce. I ditosu addiventanu più longu è pocu più spessi in locu induve l'armari debite. L'articuli d'un cavichinu, i coddi è i ghjinochji sò digià decisu.

A settimana 9, u fugliu hà e caratteristiche sessuale. Cusì, i zitelli accuminzanu a sviluppà i ovari, è i zitelli appicanu i testiculate, chì sò in a cavità abdominal. In ogni modu, a presenza di signali sessuale ùn si pò vedà ancu cù l'aiutu di l'ultrasound. In questu pezzu, a glandula tiroïde accupa a funzione, l'adrenali scorri.

U capu di un futuru criaturu addiventa sempri più familiale in forma. U colpu hè già cuminciatu di prisintà. A u termu di 9 simgiani cuntinua u sviluppu di u cervu funcu. I hemisferiti sò digià formate, issa u cerebellu sò furmatu, chì hè rispunsabili da a coordination of movements and the pituitary glans. U sistema nervu cintrali du sviluppu: i nodi nervi spinali, cranale è intervertebrali sò furmati.

U sviluppu fetale in a 9 settimana di gravidanza

U sviluppu di u fetu annantu à a 9 simana di gravidenza hè ancu marcatu da u principiu di u prucedimentu di rinuncia di i prudutti di l'attività vitale. U zitellu urighjera à urinari, mentri l'orina hè spulatu da a placenta in u corpu di a mamma. U zitellu hà u primu linfòciti è i nodi naziunale sò stati. Duranti stu pirìudu, u sistema muscular di u corpu di u futuru ghjocu è pocu sviluppatu. I musculi faciali accuminzanu a funziunari, grazie a quale l'esprissioni faciale di u zitellu attivamente sviluppa. Dighjà mossa i so labbra, opens è cierra a bocca. Ci hè un gustu nantu à a lingua.

U fetu in i 9-10 simane di gestazione hè più piace à un esse umanu, perdu assai picculu. U cadutu umbilicale hè più longu è u zitellu pò andà più liberamente. Da u picculu cervu di u picciottu, u corpu di a mamma hà riceve signalazioni chì ponu esse manifestatu in cambiante preferenza di gustatori. Questu quì, pò esse cunsideratu a prima cumunicazione trà mamma è zitellu.