Chaqueta corta

Oghje hè divintata a norma chì assai cose da u stilu di cummerciale passanu bè in u vestitori di a maghjina di a donna di a moda. Formi rigressivi sunnu pocu trasfurmati, diventannu sempri più pratichi. Cusì, i chjappi di curti di curti moderni sò digià vicinu à i so fratelli di classi, sò stati cambiati in vistimenti di moda è eleganti chì sò significati no solamente in l'uffiziu, ma ancu in cafe è di cinema, in un caminu è ancu in una festa sparsa.

A ghjudizie di curretta guardate cù e seguente robba:

Di sicuru, assai depende di u materiale di questu accessori. I sostegni sò tradiziunale cunziddi mudelli di tessuti naturali è di qualità, sempre denim o jeans sempre, o da un tale naturali o artificiale.

Abbiglii corti di tessili naturali

Per u tempu d'invernu è di staghjoni, l'opere di lana fina sò bella, preferibile in u forcu. Cutturinu è perfetta nant'à una figura una corta nìura negra, culura blu, grisa o marta hè una cosa necessaria per u vestitu di a donna, u compunente di basa di assai imagine.

Argilla e cotone sò adattati per l'estiu. Forsi assai chjamà sti materiali nun praticamenti pratichi per u fattu chì si sò crumbles. Ma hè cusì un casu chì ùn hè micca calda, più nantu à u caldu. Una giacca bianca bianca o beige beata - per l'estiu hè una cosa chjamata "debite d'avè".

Camelli denim di corta

Sò indispensabile in l'estiu. Sò belli cù prudutti pratichi, è cù sarafani chiffon femminili volgendum. Questa staggione di ricchieri ricumandenu adupratu è cù l'altre visture di denim, ma solu l'ombra di sti cosi ùn devenu micca coincide.

Ciacchetti di pelletiu curti

Forsi, queste sò i mudelli più stylish. In a tendenza, culori brillanti è di decorazione attiva di capelli di colore nantu à a pelle: zippers, rivets, epaulettes, chains. In questu cosa, ùn stà senza pensà ùn hè micca realisticu.