Cumu insignà u cane un equipu "fu"?

Un cani chì ùn cunnosci micca i cumandamenti basi pò esse periculi per micca solu per ellu stessu, ma ancu per altri. Ancu l'animali più amici è affettuosi di quattru pezziali ùn anu bisognu di un equiptu puntuale è puntuale, affacciate i so azzioni spettaculari.

Cumu insignà à un cane u cumandimu "fu" rápidamente è simplicemente?

Cumincià à insignà micca un cucciolo, ma prima di trè mesi di punizioni pò negativà l'affettu di u sistema nervu di l'animali, cusì a familiarità cù u squadra "Fu" hè vale à inizione appena dopu l'età. Per a furmazione hè necessariu per castiguà u cucciolo. Ricurdativi chì facenu un pezzu sèmplice issa salvà un cane da numerosi periculi è impurtanti in u futuru. Puderete punisce un luggeriu colpu à a palma di u ramu o cun un cùarpu spicchiale. Ci hè una parolla chì u ghjinu ùn pò micca esse battezzatu da a manu. Certu, tali punizioni ùn pò esse realizatu cù un cane straneru, ma in a relazione di u ghjocu tuttu hè assai più complicatu. Questa palmeta castiga à punisce, più spessu prulita, carisse, nutre è aiuta.

Cumu insignà à un cucciolo un spertu "Fu" dipende di e cundizzioni in quale hà vede è i costimenti di l'animali. Perchè qualchissia chì u principiu serà una scumparsa per suscitarà da u pavone tuttu ciò chì ci hè quellu chì hà da intrudùcenu a petite à u gruppu per causa di l'intempinzi di attentà cù u cat. In ogni casu, u gruppu deve esse esse eseguitu schiettu è immedaneviamenti.

A furmazione per a cumpagnia di "Fu" hè stata di parechji passi:

  1. U cane cuminciò una accionu chì deve esse tolta. Per esempiu, hà pigliatu quarchi cosa o pruvate per atra cumu cù u cat.
  2. Hè necessariu cunfidenza à cumanda: "Fu!".
  3. Stage of punishment. Hè impurtante cuntene forza. Ùn puderebbe batti a manu cù u palmu di a manu. Se un corcu cù spike hè stata utilizata, un spurt chì hè sentitu chì u cane segues a squadra.
  4. U furmazione hè ripetuta finu à chì u cane hè chjaramente eseguitu cumanda. Ma u gruppu deve esse dati solu 2-3 volte per sessione cun un intervallu di almenu 15-20 minuti.

"Fu" è "Ùn pudisce micca"

Per evitari d'utilizà u cumuzzu "fu" cumanda troppu spessu è lasciate per i casi più impurtanti è di urgenza, pudete insegni u cane per capiscenu a parola "impussibile". Per esempiu, se un cane prova d 'intrata à una stanza chì ùn hè micca pensata per ellu, o hè troppu crescita per accettà u mistieru, l'usu "impossible" hè adattatu. Sì u cane hè da manghjà un ghjacciu mutu truvatu à l'acqua o catturà u ghjattu di u vicinu, deve francà l'impegnu di u "fu".

Dressura hè una parti integrale di a vita di u ghjacaru in a sucità umana. U cumandimu "Fu" per i cani hè necessariu, postu chì l'animali ùn pò micca esercimente sempre bisognu di a situazione in una sucità crescita cumu a lege di e persone.