Monasteru di a Santa Vergina di Kykkos


I peregrino Ortodoxi, è spessu visitanu l'isula di Cipru , perchè hè quì in un locu recullò parechji famosi cristiani famosi è antichi. Unu di i più apprizzati da sti questi relict hè u monasteru di a Santa Vergina Kykkos.

A storia di u monasteru

Molti turisti à visità u monasteru interessate da: "Perchè u nome usa a parola Kykkos?". Ci hè parechje versione di perchè a muntagna duva a quale u listinu monasteru sacru hè chjamatu. U primu cundei un paese chì avvirtia a custruione di un templu quì. U secondu dice di l'arburetu "Coccos", crescente in questa zona.

U fundatore di u monasteru era l'imperatore bizantinu Alexei I Komnin: da a so ordine à a fine di u seculu XI a custruzzione di u monasteru reali è staurpiggicu di u Kikk Iconu di a Mamma di Diu hè stata cuminciata - questu hè u nome chjuccellu chjusu di l'ogettu religiuu. U monasteru burned several times and was reconstructed every time. U campanile hè statu custruitu solu in u 1882, hè cunsistenti di 6 campane, a più grande hè stata produta in Russia. U so pesu hè 1280 kg.

In u 1926, u monasteru cumminciò l'ascensezione di l'Arcuvescu Makarios III, dopu hà statu u primu presidentu di Cipru. Hè intarratu à 3 km da u muntagnolu, a so tombe hè unu di i attrazià populari per i pellegrini è i turisti. A fine di u XXu seculu, u Centru di Ricerca per l'Archivi è a Bibbiuteca hè stata organizata in u monasteru, è in u 1995 un museu fù apertu.

Chì hè famoso per u monasteru?

Per i turisti chì venenu à Cipru, u monasteru hè u più famusu. Hà succorsu chì, per via di i sforzi di u so rettore, ùn solu ùn sia cuntinueghja di operà è eseguisce e serviziu, ma dinò hà una infrastruttura turistica bien sviluppata in u so territoriu.

U monastru si trova una di e rettiche più venerati di u Cristianesimu: l'icona di a Mamma di Diu, chì l'Apostu Luke hà scrittu da a Virgine Maria. Sicondu a legenda, per un bellu pezzu u icona hè u valore di Constantinopuli, finu à chì a figliola di l'imperatore falliu illu in u 11u seculu. Guariscenza puderia solu l'anticu hermit Isaiah, chì stava vicinu à u monasteru attuale in a caverna. Cum'è una gratitude per salvà l'unica figlia, l'imperatore li deva stu icona.

L'icona di a Vèrgine Maria hè sempri mantinutu chjusu per un pagamentu d'oru è d'argentu, cresce chì qualchissia chì u vede, andarè subitu uccisione.

In più di u famusu icona, nantu à u territoriu di u monasteru, hè cunsigliu per visità:

Cumu si vultà in u monasteru di a Santa Vergina Kykkos?

U monasteru era custruitu nantu à una muntagna (1318 metri sopra u nivellu di u mari) nantu à u cantonu uccidintali di u sistema di muntagna Troodos . Puderete in caru: da Pafu, a distanza hè di circa 60 km, da Nicosia - 90 km, da Limassol - 70 km.

U museu opera da nuvembre à maghju 10:00 a 16:00, in a staghjone di vacanze - finu à 18:00. U prezzu di u bigliettu hè di 5 €, in u gruppu 3 €. I zitelli è i studienti sò liberi.

À l'intrada, vestiti è mantellu sò publicati. Pudete piglià l'imàgine solu nantu à l'esterno di u bastimentu.