Monasteru di Stavrovouni


U monasteru di Stavrovuni in Cipru hè unu di i monestii Ortodosi più venerati è unu di i più antichi in l'isula. Hè situatu nantu à a cima di u Monti Stavrovouni, chì hè traduzutu da u grecu cum'è "a muntagna di a croce" ( Troodos ). U fundatore di sta, dettu a legenda, hè a mamma di Constantine the Great - l'imperatore chì hà fattu u Cristianu a riligione statale di u Imperu Rumanu. L'Apostuli Equal-à-l'Apostuli Elena divintò famosa micca solu per a so participazione attiva à a diffusione di u Cristianescu, ma ancu per u cumandante di l'eserciglii, per quellu chì a crucifixione chì Ghjesù hè statu crucifissu, a cruciata di u corpus penitente Dismas è u Santa Sepulcher. Ci hè un avvenu impurtante per tutti i crudi in 326 AD.

Legends of the monastery

Cum'è a legenda dice, a nave chì Elena era da torna di a Palestina cariu à una timpesta terribili, è quandu si firmò, scupriu chì a croce di Dismas, chì era nantu à a nave, piste nantu à a cima di una di e muntagne, sustinutu da u Spìritu Santu. Ella stessu durante a preghiera di l'accercuzziu hà avutu una visione cumu a quale era stata creata un monastru è cinque churches in l'isula in onore di salvà a nave da una tempesta.

U monasteru hè statu custruitu nantu à a cima di una muntagna d'700 metri d'altitudine, chì hè statu chjamata "a Mountain de la Cruz", chì Elena abbandunò parte di a Cruci in Gattivu (sta relic hè stata mantinuta finu à ora) è a croce di Dismas. L'ultimu ùn hà micca survivatu à questu ghjornu - era stolatu parechji volte, l'ultima volta - in u 15 secolo, dopu chì era mai vistu in nuddu altru. A parte di u Crosu Giving Life hè guardatu in una crosta spezia di cipressu, chì hè guardatu in u nostru prudenza di u primu livellu di l'iconostasi di a Cattolla in onore di l'esaltimentu di a Crosta vita.

U monasteru di Stavrovouni hè ancu a sedie di u Santu di l'altru sanctiore veneratu - l'icògliu di Cipru di a Mamma di Diu.

Aspettu di u monasteru

L'architettura di u monasteru di Stavrovouni hè assai strettu; Semburi d'avà ricorda chì a pudoressa hè una di e virtitu principali di un Cristianu. Ùn imprime micca l'esterna o l'interiors. Prima chì u monasteru hè un territoriu da ellu si vede una bella vista di a campagna circundante; nantu à a quadru situeghja a ghjesgia di Tutti i Santi di Cipru. Per arrivare à u monasteru stessu, da a chiazza, duvete ghjunghje l'escale. U custruiu stessu hè quadrangulari; U monasteru face unu di i bandimenti à u mare. A purtata à u monasteru hè imbruttata cù icone di San Fiurenzu è Helena.

In u 1887, a causa di u focu, u monasteru hè statu gravatu danielu, ma dopu fù ricustruitu. In u cursu di e restorazione multiplici, i murales eranu restaurati, chì sò a dicurazione di i tempii di u monasteru. Fontaneria è electricità sò stati accunsentiti solu in i 80 anni di u seculu passatu.

Cumu à u monasteru di Stavrovouni?

U monasteru si trova 37 chilometri da Larnaca . Pudete alcune o in u gruppu di tour, o in caru, pagatu ; U trasportu publicu ùn viaghja micca quì. Sè quandu partenu di Limassol , avete bisognu di una strada chì guida à Larnaca; nantu à questu ci hè necessariu di passà circa 40 km, da turnà à a strada chì guida à Nicosia , è da volta una volta - in modu direttamentu à u monasteru. Per arrivà senza i prublemi, aiuta à i signalazioni stradale dispunibili nantu à a pista in numeru numeru.

U monasteru di Stavrovouni hè attivu, ci sò à circa 25-30 monacu chì sò vivianu in l'ecunumia naturale chì pruducanu l'incensu è sò ingaghjati in pittura di icona. U monasteru hè cèlebre per u so carta stretta, i femicili sò denegati l'accessu à u so territoriu. L'omi pò visitaru u monasteru 8-00 à 17-00 in l'invernu è da 8-00 à 18-00 in l'estiu, fora di l'lunch (da 12-00 a 14-00 in l'invernu è à 15-00 in l'estiu). L'omi ponu ingressu u territoriu solu in calze è camicose longu cù manichi. U trasportu di i celu è di e camere intravenu hè pruibitu.