Metu psicologicu di persuasione in una disputa

A pussessione di metudi di persuasione in una disputa hè unu di i cumpunenti mpurtanti di l'oratoriu. Ma, avete da accunsentere, certi volte ardente di pruvà una cosa ùn impedisce di sèntelu è sensu l'interlocutore, chì hà ancu u so puntu di vista è di cunfidenza in a so rightness. Quantu prugrammi polemici pò veni in usu per a persuasione, è cumu per discutiri, vi cuntene d'stu articulu.

Metudi pratichi di persuasione in una disputa:

  1. "E risposti posittivi". Stu metudu hè unu di e credenii più cumuni in psiculugia. Hè di custruisce a cunversazione a chjave di u permessu iniziale. Intunate a vostra conviczione cù e questi dumandichi è stituzzioni chì dumineghjani una risposta affirmativa da l'interlocutore. Una persona chì hè inclinata per accettà i vostri idee, hè più faciule d'accunscente cù l'argumenti sussuttu.
  2. Ci hè una tecnica simili - "salami". In prima, avete bisognu di ottene ottenevule in a tesi più impurtante. Dopu quì, puderete prucede à l'infurmazioni per esse cunsensu tutale.
  3. Unu di i mudelli lògichi clàssici di persuasione hè "retorika". Accumenza cù l'accunsentu di l'affirmazioni di u partennu, ma l'interlocutore hà rigalamenti prisenta a carta principali di trumbetta - un forte discursu refutariu.
  4. "Argumentu dumani". A so tecnica hè perfetta per persuading un societ inteligente. Per cunvince a fiducia di l'interlocutore, indicate à ellu micca solu i forti, ma ancu i punti febbe di i so ipote. Strong, naturalmente, domina.
  5. "Desistimentu". Avete bisognu di isolà da u discursu di l'interlucutore dubious argumenti per pruvà l'inconsistenzi di u so postu in tuttu.
  6. Unu di i mètudi psicologichi di persuasione in una disputa hè a parolla deliberata di l'argumenti cchiù dèbbuli sì un sociu. Fighjendu nantu à elli, hè più faciule per dumandà a so teoria generale.
  7. In a cunversione opposta di u sociu pò esse summatu à pocu pressu, se seguite u prucedimentu per risolviri u prublema cun ella. Cusì, tù sorte di sceglie a suluzione solu.

U principale di a credi: ùn ri ridicule sò cumpagnu è affirmate a vostra supremenza, altri chì una persona ùn hà mai andà à a vostra reunione. È ricurdate di e parole di Epicuro: "in u filusoficu disputa li vittorii venite, perchè acquistenu una nova saviezza".