U ritruvamentu siguita da licinziamentu

In accordu di a legiżlazione di travagliu, ogni impiigatu ricevi un pagamentu pagatu annu nisiru. Inoltre, l'impiigatu pò esse exercitu u so drittu di abbandunà cù cuncede dopu. Se l'impiigatu ùn hà micca travagliatu tuttu u ghjornu prima di u ghjornu di licinziatu, ellu serà in vacanze tutte e ghjorni dispostu à l'annu. Fornite chì l'attività di travagliu in un locu sarà più di sei mesi. Ma a compensazione monetaria serà pagata cù u cunsigliu novu nantu à i ghjorni travagliati.

Lassa cù licinziamentu sussegwenti pò esse realizatu in duie versioni:

Quantu averebbe currettamente un vacanze cù l'alcale successiva?

Quandu aiutu per a cessate cù cumpensazione per i ghjorni d'una vacazione inutilizazioni, ùn sò spessu nisun prublemi o difficultà per l'impiegatu o u patronu. Ma u casu di utilizà una licenza annu cù licinziatu sussegwenti, u patronu pò avè parechji problemi. Impiegati chì violeanu a disciplina di u travagliu ùn sò micca drittu a tali accusione, basta chì questa viulenza hè a causa principale di cessate.

Dismissal with the granting of leave ùn hè micca u dirittu direttu di u patronu. Puderà, nantu à a so propiu inizjativa, ricusate di cuncede una licenza è pagà cumpensazione. A cumpensazione per i ghjorni d'una vacazione spentu hè pagatu per ogni raghjone di cessate. Sta provisione hè regule regulatu da a lege di travagliu.

Quale hè aggettivu di cessate dopu?

Dopu a festa, tutti i persone chì anu un cuntrattu di travagliu cumu a basa di relazioni laborali anu u dirittu di resignà. Inoltre, basta chì a mutivazione di l'accusazione hè stata l'expirazione di u cuntrattu di u travagliu, se u tempu vacanze viaghja più da l'ultima data di u cuntrattu in tuttu o in parte. Sì l'impiegu ghjunghje licinzatu licinziatu cù l'alcune sussegwenti, ùn riceve micca indipindenza monetaria. In cunfurmità cù u Code di u travagliu, l'impiigatu ricevi un pagamentu mediu mensu cum'è un calculu.

Cumu scrive una appiccicazione di vacanze cù l'accusazione sussegente?

L'impiigatu hà u dirittu di marchjarà senza licinziamentu dopu in una di dui maneri:

  1. Andate in un travagliu di travagliu regulatu nantu à scelta. In questu casu, l'appiicazione per a licenza pò esse scritta in simultanie cù l'applicazione per a licenza. E pudete scrivintilu quandu a vacanze.
  2. Andate à marchjaru prima di cessate, scrivite dui tistimonii in u stessu tempu. In questu casu, pudete dinò in vacances, senza aspittà u to turnu in u schedariu di vacanze.

In ogni casu, in l'appiccatu di marchjarà, l'empleu deve indicà a data di u principiu è a terminazione. E in l'appiecazione per a licenza, a data di a fine di a relazione di u travagliu è u mutivu principalu per quale elle u travagliu.

Cumu l'ufficiu in l'ultimu ghjornu di vacanze?

L'impiegante hà u dirittu di cumminari l'ultimu ghjornu di licenza cun u ghjornu di dispensa. In questu casu, hè bisognu di piglià in cuntà chì l'ultimu ghjornu di lassazione serà cunsideratu cum'è u ghjornu di dispensa, è l'ultimu ghjornu operatu serà l'ultimu ghjornu operatu di prima di a festa.

A dimostrazione à a fine di u liccatu hè fatta da u patronu in seguitu. Dui ordnijietati deve esse emessu.

  1. L'ordine per cuncede lasciate. Hè impurtante ùn esse mistaken with the form of vacation. Siccomu i calculi cuntable per u pagamentu di cumpensazione diferenze significati, per esempiu, cù e vacanze avvicinatu è quandu vi vùagliu a so spesa.
  2. L'ordine per licinzià. A basa hè stata fatta da u desideriu di l'upertu.