Psiculugia di a Culunia

Per diventà una persona benestante, unu deve cunniscite a psiculugia di a ricchezza. Sulu uni pochi regule è credi in u successu pò fà u travagliu miraculi.

I règuli di a psiculugia, cumu si sò ricchi

  1. Se vulete ricivutu cunsiglii efficace, fate solu a persona cù u successu chì si sapi ciò chì dite. Per esempiu, sè vo vulete sapè cumu di ghjucà l'ajedrezu, andate per un prufessiunale, questu hè listessu in l'affari.
  2. Ùn avemu micca sparte cù tutti i vostri piani è idee. Sta affirmazione hè a basa di a psiculugia di i populu riccu. Tuttu ognunu hà u so propiu opinione nantu à questa o questa dumanda, è chì hè bonu perchè pudete esse ghjate per elli.
  3. Hè necessariu di trattà e dirittu currettamente è cù l'amore. Hè ricumandatu per foglià nimblemente i bills in a purse, grazi à l'universu per elli.
  4. A psiculugia di i richi è povira ghjè assai diffirenti, postu chì l'anzianu facilità in parte cù i so soldi è ùn ne ùn disgrava, chì ùn dicerete micca di l'altri. Amparate, dà soldi , di voi per sapè: "Adele, a speranza, prestu torna".
  5. Per attruvarza l'energia necessaria ogni ghjornu, affirmate, per esempiu: "u soldi m'era amu," "ogni ghjornu, aghju più soldi è più soldi". Pensate cusì espressioni per sè stessu è avere spianatu cusì frequentente.
  6. Un altru regula impurtante in a psiculugia di i ricchi hè di esse una persona generosa. Ùn sparghje nantu à rigali à i parenti vicini è amichi, cumprate a vostra ricchezza cù un core pienu.
  7. Invevate, stu sensu ùn hè micca per i ricchi à tutti. Ùn bisognu di spenniri l'ore discendu quì chì i vostri amichi sò soldi per un novu appartamentu novu, o chì significa chì pudete annunzià annantu à l'America. Aprèntu di raligallu à l'altri, l'universu certamenti avarà apprezzà.
  8. Hè assai impurtante - micca di salvà soldi per un "ghjornu di u ghjornu", perchè certamenti vi vene. Hè megliu cogerà di l'implementazione di u so sonu longu.