Cumu insignà i cumandani di cane

L'educazione è a furmazione sò un passu impurtante in u sviluppu di relazioni trà u cane è u patrone. U furmazione di cani faci a so tempesta, a furmazione sò da esse coherenti è sistematique. Prima di furmazione, u maestru hà amparatu i reguli basi è i metudi di furmazione, acquistà cun errore cumuni. Hè impurtante di cumprenderà a psiculugia di i cani, a manera di memorizie cumandamenti. Se u spettaculu di i gruppi hè stimulatu da a dilicatizza, l'arc reflexo passà in u centru di l'alimentariu, perchè u cane ùn serebbe sussidu di esecutà i cumandamenti si ùn sò micca stimulati da l'alimentariu. Questa hè inacceptable per i cani di razzi enormi. L'obiettivu di l'educazione duveria esse l'ubbidenza di u cane, independentemente di e circustanze. Ma per uttene a suttumissioni à a brutalità è a crueltatimenu categurichi impossible. I relazioni trà u patrone è u canu sò custruitu solu nantu à l'amore è u rispettu, u ghjovanu deve ubbidì u patore, ricanusciu u capu in questu, è in nisun casu un tiranu. In casu ch'elle sia aiutu l'aiutu di un furasteru, u dirittore di u cane sapere chì a cumpagnia di u furmaturu ùn hè micca d'insignà u cane, ma u dirittu, per spiegà cumu cun l'animali cumu currettamente. Sottu à a survegazione di un spécialiste, u pruprietariu stessu travaglia cù u cane, dà cumanda, favurizeghja è punisce, u furmulariu à questu tempu solu currezze l'azzioni di u patrone. Quandu prupone uni razzii à i gruppi individuali, hè ancu cunsigliatu per utilizà i servizii di i prufessiunali. Per esempiu, prima di educà un cane à un squadra faciale, hè necessariu, almenu, per avè cunsiglii annantu à una razza specifica, particularmente se l'esekzione di questi cumandanti hè necessariu per u travagliu di u cane, per esempiu durante a caccia, o guardendu.

Cumu insignà à un cane per andà à u bagnu

Quandu una mascà hè solu in a casa, prima di cumincià à insignà à l'òrdine, hà bisognu à insignà u cane per andà in a lavande. Se u cuddete sò sempre troppu picculu, è ùn ùn viaghja fora, allura u appartamentu hà un locu spiciale induve hè installata una bande. Quandu u dirittore avvisti chì u cucciu cumencia à circà un locu, hè necessariu di piglià à a rachetta, è quandu u zitellu face u so mistieru, fate l'ellu. Cammina u cane in a mattina, dopu à manghjà è ghjochi, è ancu in a notte. Quandu avete bisognu à insignà à un cane per andà à u bagnu in a strada, l'azzioni seranu idèntica. A matina, prima chì u cuddimu si va à a rachetta, hè purtatu à a strada, è hà incuraghjitu s'ellu fai ciò chì hè necessariu di ellu. Cumu, duranti u ghjornu, u cucciulu deve esse monitoratu de seguita è pigliatu à a strada immediata, finu à chì andava à a rachetta.

Cumu insignà i cumandamenti di ghjucu: pusendu, mettite, allora, dà una polla, voce, vai in u locu

Per eseguisce questi cumandamenti, hè utilizatu un metudu miccanicu di furmazione. Stu metudu cunsiste à influenze certi gruppi musulmani quannu dà un cumanda. Per sbattà un cane in nuddu eventu hè impussibile. L'impattu si trova cù u pulling o pulling the leash. Per eseguisce l'cumanda "sit" stampa annantu à u ramu, è a coriza hè stata risata. Perchè u squadra "mettite" - quandu sentate, presse nantu à a vaghjula, è piglià u purtatu. Perchè u ghjacaru per dà a pota in a pusizione seduta, dà l'uveru è piglià una panza. Allora dunanu à u cumandamentu è stese a manu à a catra. Chjappini di cani quandu si esposti à stimuli. Perchè, prima d' insignà u ghjovanu à voce, avete bisognu à preparà un pezzu di documenti, pona u cane è dà un snack sniffe per ch'ellu ùn pò micca piglià. À a listessa ora dà un cumanda, è quandu u cane ghjocanu per dà un trattatu. Per trattà a squadra "seguente" u cane hè tiratu da un cumandu di correa. Per accustomà u cane à u locu ch'ella hè datu u cumandimu è assignatu à u so postu. Ogni gruppu pò esse accumpagnatu da una certa accionu, per esempiu, battennu e mani, flicking your fingers, patting your leg, è gradualment accustomighjenu à eseguisce cumandamenti datu da sti signalazioni.

Parechji prupietari vulianu enseignerà i so animali di cumpagnie in certi gruppi speciali, ma questu hè micca pussibule nzinu à l'animali hè furmatu in i cumandamenti principali. Per esempiu, prima di insignà à un cane per portà pantomimi chì voi bisognu di travaglià nantu à u gruppu "apport", chì u goal hè di serve l'ogetti. Per capiscinu questu cumanda hè necessariu sequenziale, chì u ghjacaru purtaru è detti subjecte.

L'eseguzione di cumandamenti hè parti di u prucessu formale. Ind'u regula da a razza, u ghjovanu deve ubbidì à u patrone è eseguisce un certu settimane d'ordine necessariu per assicurà a salvezza di l'animali (à mè, vicinu, fu), per assicurà a realizazione segura di i prugetti d'higiene (stand, sit, lie, give a paw). Per apprendre u ghjacaru deve avè avvicinatu seriu, se ne necessariu, cuntattate i prupagatori per evità di sbagliati è micca micca ferite a vostra mascu.