Chì per alimentà i caragoli in l'acqui?

U babbalu in l'aquarium pò diventà un animali indispensabile. Sè ancu diretta per a quistione di u so cuntenutu, in quelli cuncevuli portanu assai benefizièghjani i so domicili, à dì: manghjonu u pezzu, pezzi morti, algae. Inoltre, i carcu d'aquarium sò solu insubituìbbili in aquariums spawning. Questu hè dovutu à u fattu chì i piscaturi di pisci sò assai piacevule à u ova di pisci è se puderete manghjaraghju, è i carcuni à questu ùn sò indifferenti.

Cumu pudete alimentà i carrabuni?

Comu chjaru citatitu, i carcuni sò boni per i pianti . In questu casu, a priferità hè datu à espunculi sbattuti. Questu hè duvuta à sustanzi sustucchiunità per u sviluppu vegetali chì sò inacceptable per i moluschi. In ogni modu, cum'è in ogni regula, ci hè una sceczione. Allora u caracalla di u soli nutriscia nantu à qualsiasi pianti, inclusi i saluti.

Ma ci sò altri tipi di babbalu. Cusì, per esempiu, per avè l'accumulation caraculi-ampulari, ùn hè micca necessariu pensà longu. I mancianu quasi tuttu: carne scorciata, pepino, foglia, foglie di sangu, dippia, tussuli. Anu cun aligri à manghjà i restos di l'alimentariu da u fondu di l'aquarium, chì resta quandu u pezzu, è di scorci è pò cunsumà a pezza da u vitru è e pedras. Ma ùn anu micca disprezzu i pianti. Dunque, se valite in valore in qualsiasi specimenu di vintura fugliale, ùn hè micca cunsigliatu per populallu l'aquarium cun un ampullar.

Hè ancu fàciule à risponde à a quistione di cume u nutili di caragcaru di acqua. Questi u moltu di u moluscu allora l'alchimia, cun piacè di manghjà picculu fugliale per i pesci.

Solu l'abitanti di u silenziu urdettu induve à manghjà i babbalu melania. In più di purtà l'ordine à u fondu di l'acqui, sò ancu impegni in sgottinu a terra, megliurà u scambiu di gasu in l'aquarium.

In ogni casu, cù qualsiasi molusquirsu gastropodi, i purificatori deve esse assai attenti, chì a so riputazione di massa pò esse un veru catastrupu per l'aquarium.