Scantu di pagliacci

Per a maiò parte, u circu hè una ghjocu, un algodoniu dulce è assai divertente, ma micca tutti i ricordi sò sianu felice. Certi sò anu un scantu inexplicable di palluni di zitellina. Hè chistu hè causatu, è chì aiutà à trattà à questa fobia inusual, avemu averà dinò cusì.

Chì hè u nomu di teme di palletti è di quale vene da?

U pànicu è u temu incontroladore di pesti è chjamatu una co-fobia. Chì ghjè interessante hè chì questa scusa si spargiu spargugliatu solu à a fine di u XX è à u principiu di u XXI seculu, è solu un qualchì pocu preminenti scantati i palluni. I scientifichi in English cuntenu investigazione trà 250 picciriddu età 4-16 anni, durante quale si truvava chì più di a mità di elli sò teme di pagliacci, è certi anu teme. Ma questa fobia ùn hè micca solu per i zitelli, assai adulti anu teme di i pagliacci. Sicondu l'inchju realizatu annantu à l'Internet, i pagliacci sò teme di 84 persone di 100. Canti ancu crede chì si qualchissia è ridi di i pagliacci, hè più una risata nervosa, d'amparà a tensione.

Ma unni vinni stu scantu, perchè i belli di piacce chjudiarani ponu causà smillati, è senza pelle di l'horrore. A culpisa pò esse visiti successivi à u circinu in a zitiddina, quandu u so cumpagnu assai brillanti o risate bellu scantatu u zitellu . In u sviluppu di coprofobia pò esse culpabilmente è cinematograficu. Quasi tutti, ancu senza sapè ciò chì u pienu di palletti è chjamatu, hè stata scantatu di sti cavalli. Hè per tutte tutte parechji fureste di l'horroru, quandu l'apparizione di scena di u novu "Da" da Stephen King, i scrittori accuminciaru a attivà l'imaghjini di u clown a scantarià u visor. È ùn deveremu micca scurdate chì parechji assassini, rapistichi è pedofili eranu palluni di pratica o di qualcosa luminezza in fieri.

Certu, i nostri cumpagnie fôru più furtunati, i pesti di u suviu ùn ùn parevanu intimidavanu è deve una bona impresione. Ma questu hè quandu si tratta di pagliacci di una scala globale, ma a prufessibilità di spécialistes di circusie di cità o cumpagnie di vacanze fendu assai per esse desideratu, sò assai capaci di ricumpinserà un zitellu cù una colerophobia.

In più di ragii à ghjudizii, ci sò nunda subconscious.

  1. A faccia sottu a so mascara ùn dà una oppurtunità di capiscenu i veru emozioni di una persona, postu chì sempre ci hè un solu surrisu.
  2. Parechje persone anu teme à esse ridiculefully publicamente, stu timore hè trasferitu à piacce.
  3. Movimenti rifiuti è espressioni stimulantemente in a vita ordinali sò tipichi di e persone cù malati mentali, è parechje teme da elli.
  4. Memorii di i zitelli di una cammara in u circinu o vistu una pelliccia chì dà una marca nantu à a vita.
  5. A presenza di una allergii à a maquillaje è di pittura, forsi ùn fate micca fobia, ma dislike furnisce.
  6. L'azzioni di u clown sò, com'è regula, imprevisible, è a ghjente teme a più incognita.

Cumu pudè trattà una colerùfobia?

Cum'è cù qualcuno, pò esse liberati di u scantu di u palluni. È hè necessariu di fà questu, perchè per evitari sempre u palluni è qualchì mottu di elli hè impussibule. Cope cun una fobia seriosa ùn hè solu cù l'aiutu di un psicoterapeuta. Ma se u zitellu si prisintonu una ligera antipatine versu i palluni, pudete avè da pruvate à cambià sta attitudina, finu à ch'ella diventene in panic fear. Per questu scopu, pudete manifestà un bon cartoon o un affirmate di piacè veramente boni.

Andendu à u circinu, ci vole à verificà chì i prufissiunisti anu realizatu, è u so prugrammu hè creatu per i telesuli di tutte l'età. Una altra bona scelta pò esse cambià unu di i genitori in un piacè. In questu equipatu hè bisognu di cumunicà cù u zitellu per vede l'ochju chì detras d'una mascara spiegazione è spaventeranza ghjacia una persona ordinaria, intrèpida è amiche.