Signs u 25 di lugliu

A quantità di costumi tradiziunali è tradiziunali sò assuciati à u 25 di lugliu, ma ùn tutti ùn sanu chì festa si celebrà in quellu ghjornu. Sicondu u canonamentu di a chjesa, questu numaru hè dedicatu à a memoria di i grandi martiri Proclus è Ilaria, chì stàvanu in u seculu è eranu fideli seguenti di l'insignamenti di Cristu. Per quessa, eranu persecutati è suffrutu assai adversità. In a fine, e duie esse eserciti per ordine di l'imperatore Maxim quand'elli rifieghjenu di rinunzienze a so fede è accettanu paganismu. Ma i ghjente ùn anu micca sminticatu nantu à a fece di i santi, chì significheghja chì a so morte ùn era micca in vain.

Quelli chì sò in a tradizioni folklassica è signali u 25 di lugliu sò pocu ligame cù a storia biblica. Coperta anu cagiunzii più mundane, chì hè abbastanza naturali per l'altura di u poreru agrariu. Quasi tutti sò relati à u tempu è à i signori, i so predichi.

Signori di u populu in u 25 di lugliu

I nostri antenati eranu sicura chì a guariscenza galla rughjoni nantu à Procla. Idda avianu lavatu in la matina in modu per salvà u malu è a malatia. È e donne è donne un prucessu simplice simplu permessu di trasfurmà belle. Rosu hè statu recullatu in melodies speziale è utilizzatu com'è agente curatori. Era ancu abituale à tene luntanu eterna utili chì quellu ghjornu - eranu chjuche di mozza magica, è puderanu esse usatu per fà droghe efficace. Ma u fenu ùn era micca cugliu nantu à questu ghjornu - altri hè necessariu rot.

In questu ghjornu, i campagnoli vitturevanu vicinu à u clima. Parechje di i signori timpurali di i nostri babbi sò stati pertinenti per questu ghjornu. Per esempiu, se a nebbia ghjoccia micca in a mattina, aghjustate a chiavi à a sera. Se a rossa hè moltu è un munzieddu grisu densu vibrà in l'aria, u ghjornu sera assulanatu. Oye buzz many bees voiced - be hot, and this in turn heralds a warm autumn. È se vai à Procla rain - è a staghjoni nantu à i tempi seranu humanti, è l'invernu hè nevicata. Se u ghjornu hè assai fratu, i ghjàllichi di l'inviu seranu forti.