Coarse Rogotsie


À l'annunzii di a cità checa di Turnov si trova u casteddu di Hrubý Rohozec (Hrubý Rohozec). Hè cunsideratu u più anticu monumentu architettonicu in a regione è attrae turistere cù a so cullizzioni unica. Ci hè elementi di l'architettu chì appartenenu à e diverse epopi.

Storia di a custruzione

U palazzu fù custruitu in u stile gòticu per a famigghia Markvartis - Havel in 1280. Hè stata situata in un pianu pittorescu in cima di un scogliu, à u pedi di quali scorri cusì u fiume Jizerou. À u tempu, u casteddu era a residenza di diversi famigni aristucratici, chì parechji volta cambiaronu a struttura:

Da a mità di u 17u seculu, u Castellu Hrudy Rogozes hà servitu cum'è a residenza di u nòmeru Albrecht di Valdeste , è poi trasfiriti à a Mesiai Mikulas Dé. I so discennuti pussedenu u bastimentu finu à u 1945, finu à ch'ella fù cunfiscata da u guvernu.

Chì hè u famusu edifiziu?

A so aprecia moderna u palazzu hà ricivutu in u XIX seculu. Hè stata fatta in l'stile di Imperu, disignatu da u famosu architettu checo Jan Fendu. Certi elementi di l'internu fù dinò creatu durante u periodu. Per esempiu, i mura è u soffiu in u salottu sò fatta in u spiritu di u Gotico romantica.

U Statu Castillo Groby Rogozets hè sottu à a ghjuridizione di a Direzzione Naziunale per a Proteczione di i Monumenti. U palazzu hè circondatu di un parcu in inglese. Hè a casa cù l'arbuli rari è l'sculture di i Santi misu in u 18 ° è u 19 seculu. A proximità di l'entrata hè una caverna artificiale.

In u palazzu vi vede circa 20 palisades exquisitamente decorati. In i vechji ghjorni, i discendenti di u discendenti di u cunti Des Fors Valderode hà viviunu di elli. L'internu di e camere ùn conta a storia di una famiglia nobili, chì fa riferimentu à u periodu di a prima Repubblica (1918-1938).

Excursione à u castellu di Gruboy Rogozets

Visita a foca hè solu pussibule cum'è parti di una tour organizada, chì si conduce in a lingua ceca. In solitu i turisti sò offerte:

  1. A prima ruta. Puderete vede u salottu situatu in u 2u chianu: una libreria chjuca è grande, una capella di a Santa Trinità, una sagristia, un salonu di caccia, un locu di cunti, un appartamentu d'aposidera è u so maritu, etc. I salotti sò furnitutu cù un mobili riccu, platti unichi di porcellana, pittura arti è altri elementi valuables. A tour dura 1 ora.
  2. A seconda via. In visita una visita à u 3er pianetru. Eccu a sala di ghjucu di i zitelli, a scala principale, u palcuscenu, i passageri petite è grande, u salottu blu, l'oratoriu, i camere di a Condesa Augusta Gabriela Imatsulata è Kuna Theodora, è ancu quì di e persone per i visitori, i caprini, serve è altre servitore. Questi chjare sò carattarizati da un rich interior, mobili antiquarii è furnished with valuable items. A scursioni pigghia à 60 min.
  3. A terza ruta. Vi cungozzate l'architettura è a storia di u castellu Gruby Rogozets. I turisti visitanu a cantina medievale, u tribunale è u primu pianu di u palazzu, destinatu à u persunale. Quì pudete vedà a cucina per i servitori, l'uffiziu di u ghjistettu, una valigia è i lacati. A via dura una mitità ora.

U prezzu di u bigliettu custate $ 5. I studienti, i zitelli, pensioni è invalidati sò disunati.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Turnov à u castellu puderà caminari nantu à e carrughji di Palackého è Bezručova. A distanza hè di circa 3 km. Da Praga à u paesi vi vene nantu à a strada E65. U viaghju dura à 1 ora.