An-sur-Les


In Belgiu ci sò tanti tesori naturali chì stanu cù a so bellezza è a unicitati. Tali locali include a cave straordinaria An-sur-Les. Accuglienza, si trovanu in un veru regnu sutterra chì tenà a so storia interessanti è escezione impurtante. In Belgique, a caverna An-sur-Les hà assicuratu di postu trà l' attraffiche attraversu , annu hè visitatu da più di migliori migone di turisti. Vi parvaraghju più di dettu di stu maravigliu incantevule.

Excursione in a caverna

A cave di An-sur-Les appeared per la disulazione karst di u calallo di calcariu, chì era influinzatu da u fiumu fiumu chì avà sottu. In i tugghiati sò digià formate per un bellu pezzu in a forma di labirintu entangled, a durata dua chì hè ugguali à 15 km. A prufundità di a caverna ùn hè micca statu medite cù precisione, ma alcuni più di 150 metri. Allora pudete immaginari l'immensità di An-sur-Les. Naturmente, u giru di ùn hè micca fatta sola, ma cù l'aiutu di una guida, u trasportu è l'equipaggiu speciale.

A tour di a caverna dura da 2 ore. Dintra, in l'estiu è in l'invernu, u tempu hè chjucu bonu: a temperatura di l'aria suntā da un massimu di +13 è una alta umidità hè sempre osservata. A visita in a caverna stessu hè divisu in duie etage: vede i salotti di stalactiti è un show di luci. In i tribunale vi meetu cù miraculi reale. Unu di elli era chjamatu "Minarete" - una stalactita enormosa, chì hè più di 1200 anni. A so altezza righjunhe 7 m, è u cerculu hè equalizatu à 20 m. Hè situatu à una prufundità di 100 metri sottu u pianu. U restu di l'estalactite ùn sò micca di stu grandezza impressiunanti, ma abbastanza grande per acquistà u titulu di "perle" di a caverna.

A seconda parte di u tour, cum'è dichjaratu - hè un show di luci. Naturalment, hè creatu artificiale, ma à u stessu tempu fa una impressione tremosa nantu à tutti i visitatori. U spetta finisci cù un canne vole, u sonu di quale si spargiu in tutti i tunelli di a caverna.

Cumu ghjunghje?

In Belgique, a caverna An-sur-Les si trova vicinu à u paese omonima in a pruvincia di Namur . In u stessu paesi, hè un trenu anticu à l'estazione di ferrovia, chì ogni ghjornu furnisce visitori à visità a fita direttamente à l'intrata.