Alexander Sheps è Marilyn Carte aghjustanu à u zitellu?

Stampa di TV di 14 stampa "Battle of psychics" era dui interessante micca solu per i prucessi più difficiuli di i participanti. Parechji anu interessatu in a relazione di dui ghjurnali psiquiatri. E se prima, i fannelli di u prugramma suspettà chì Alexander Sheps è Marilyn Carro èranu cuniate solu per a favore di PR, dopu à a fine di a staghjunazione ùn era micca dubbiu: tuttu era seriu.

Hè veru chì Alexander Sheps è Marilyn Carro stanu aspittendu u zitellu?

E ligami trà a Bruja Estonia è u magicu Samara ùn durianu parechji mesi, cum'è l'infurmazioni avè principiatu per sparghjera rapidamenti trà l'amatori: Alexander Sheps è Marilyn Cartu secremente hà avutu a festa è u pianu di nascita di un zitellu.

A coppia hà rispondenu e dumande nantu à i ghjurnalisti chì ùn anu micca pensatu di u matrimoniu è di i zitelli - sò cuntenti è ora. Ma i paroli solu ùn ponu micca cunvince i seguici, perchè i cambiani chì sucvenu cun Marilyn nantu à a fàccia. Quandu hà decisu di pruvà a so sorte in u prugettu "Battaglia di psiquicelli" per a seconda volta, venendu à staghjoni 16, l'attenti spettaturi è i fanelli di a bruci fitsa chì a zitella hè principia à vestisce in spiagazioni spugliatti, per qualchi mutivu d'amparà sottu un figura di mudellu . Inoltre, hè bellu evidenze chì Marilyn hè diventatu assai più ghjustu è più emuzionale à risponde à situazione difficulu nantu à u prugettu. Dopu tuttu, quandu l'embarassu ghjè solitu casu, u patrimoniu hormonal hè cambiatu significativamente. A zitella ella dice chì hè più forte per ella per participà à a seconda volta, perchè prumesse u papatu per piglià u primu locu, da ogni modu. Hà aghjà ancu chì, anche tutti i difficultità, ella si senti più forte in a staghione 16, è hè decisu à andà à a final.

Sunnera micca assai persuasivu - per pruvà chì Alexander Sheps è Marilyn Carro sò aspittendu à u zitellu, i fanelli puderanu esse prisentatu più di una foto di Marilyn, induve un ziccu hè vistu claramente. Hè suspettatu chì, perchè u gravidenza, una zitella puderia abbandunà u prugettu annantu à u tempu. E qualchissia anch'ellu ricchè chì hà vistu a bruci recuperata in a buttrega di i zitelli, induve ellu hà sceltu un passageru. Ma Marilyn hà cuntinuatu à disprovari tutte i rumuri, affirmannu chì era troppu currettamente educatu per decide di dà nascita fora di u matrimoniu. In ogni casu, quandu hè dumandatu da i ghjurnalistichi chì hè pronta à a maternità, a bruzia estonia risponde: "Vuliu diventà una mamma in u prubleu vicinu. Ma sapete chì ùn ci hè micca quellu chì decidenu queste dubbiu, ma altri putenzi.

Avete Alexandre Sheps è Marilyn Carro sò un picciottu?

I so sensi ùn amparanu micca i praticanti - tutti sapanu chì sò felice felice, ma ùn spontranu i dati di a so vita persunale. È tutta a sposta una piccula apparizione nantu à a retazione induve Kerr e Sheps anu tenutu u babbu novu è fighjulu cù cursu chì l'avianu micca dubbitu - Marilyn Kerro è Alexander Sheps sò diventati genitori! Forsi, allora, l'audienzia hè stata ghjustu, è Marilyn hà amparatu u so zumme sottu i so spazii sputichi? In più di sta foto, a finalista di "A Battaglia di Psichi" situata in a "Instagram" di ritratti di qualcosa dolce u babbu. Sutta a fotografia era a signatura: "Felice". Cosa di dubbitu chì Alexander Sheps è Marilyn Carro s'hè maritatu, è hà datu à ellu un erede. Alas, prestu prestu avertitu chì u zitellu in a photo hè una nativa nativa di a bruzia estonia.

Leghje ancu

Rumori chì Marilyn Kerro hè imbrunatu di Alexander Sheps ùn anu micca statu cunfirmatu, ma, cum'è Marilyn dicia, hè pronta à esse mamma. Forsi li "forzi superiunarii" chì a zitella era parlava di prestu prestu à i ghjocelli magichi a felicità di a famiglia è l'aspettata di tuttu u zitellu.