Famiglia di Alexander Sheps è Marilyn Kerro

A fine di a 14a stagione di a "Battaglia di Psychics" hè avvicinà rapidamente, è l'intrigue principale hè crisciutu - Alexander Sheps è Marilyn Kerro sò veramente unioni o sò cunghjettu di i televidenti regulari di u televiziu? Inoltre, stu prublema di fanni di u manifattivu preoccupatu, prubabilmente più di u nome di u futuru vincitore di a stagione.

A storia d'amuri di Alexander Sheps è Marilyn Carro

I televidenti viaghjanu chì u magicu Samara è a straccia stanu avianu fattu amici da i primi ghjorni di u roghjoni di u prugettu è sò stati constantemente vicinu. Infatti, u prugramma era chjaramente assuciatu à una relazione cale, ma finu à a fine ùn era micca chjaru - hè una amici ordinariu o qualcosa più. E ancu quandu u presentatori di u prugramma Marat Basharov dumandò à Alexander Sheps è Marilyn Curro una quistione di a so rilazioni, i dui erunu vargogni e evasivu hà riplicau chì era troppu tempiu per sughjate cuncludi. Li rumuri di a romanzu fôru cunfermati quannu Alexander facià a proposta di Marilyn in a liberazione finali di u prugramma, dà un bellu ring.

Dopu l'offerta di a manu è u core, i fancianti di Alexander Sheps è Marilyn Cartesu s'ellu esperia un casu iniziale, seguitu da l'aspettu d'un zitellu, ma misi passi, è a bona nova di una famosa coppia ùn vinia micca. Per quessa, ancu i rumori anu spartu chì l'amori sò longu siparati è ùn vulianu micca chì l'admiten. Ma ancu parechji ritmi di un felice felice nantu à e riti suciali solu dicenu chì elli sò bè.

À e dumande di i ghjudiziarii nantu à u matrimoniu, Alexander Sheps è Marilyn Kerro risposta bè chì ùn sò micca pronti pronti à registrà ufficiale a so rilazioni, ma questu ùn vi mancaie a so felicità. Avà viaghjanu in un spazoso apartamento di Mosca, chì Marilyn hà studiatu in stili europee , è si piglianu i clienti, avutu equipatu per questu una stanza separata.

E, pare chì a coppiu hè veramente seriu, perchè Alexander hà digià introdutore à a so famiglia chì stanu in Samara (per a strada, a mamma di Alexandra Lyudmila hè una psichica notu cunnisciuta in a so cità), è a so figliola li piacia à i parenti di Sasha. À pocu tempu dopu à u viaghju à Samara, a coppiu si n'andò in Estonia per l'acquistu di a famiglia di Marilyn.

A romanzu di Alexander Sheps è Marilyn Kerro, sò i so numerosa fanelli sò solu pudè seguità à e pùbliche in i riti suciali, perchè non vulete parlà micca di a so vita persunale. Un ghjente dispensa di ritratti di u viaghju, i vacanze è solu da a vita di ogni ghjornu. Ma di sposta, l'imaghjini scoppiunu, in quale Marilyn hè in un vestitivu biancu .

Marilyn Carro è Alexander Sheps sò mariti?

L'Internet hà riesce u novu chì Marilyn Kerro è Alexander Sheps anu maritatu in secreto da tutti. Arcuni fanali anu ricivutu di avè accattatu una bruzia estonia cun vernu assicurata in una buttrega di i zitelli, in u dipartimentu di culechju. È dopu à l'apparenza di una foto di Marilyn cun un criaturu in i so braccia, a nutizia sparghje nantu à u primu annu. Qualchissia era felice per parechje, è qualchissia pensò chì era solu un mudellu di PR per sustene a so fama dopu à a mostra.

Pocu dopu l'avianu, Marilyn confessia chì in a photo ùn era micca cù u so zitellu, ma cù una neve nei. E mentri Marilyn Cartucciu ùn era maritatu à Alexander Sheps, u zitellu, probabbilmente, ùn pò micca esse cunsiderate. Dopu tuttu, sicondu a sira in Estonia, a cose ùn permettenu micca di un figliolu fora di u sposu.

Leghje ancu

Quandu Alexander Sheps è Marilyn Kerro anu maritatu, per un pezzu tempu u firmatu un misteru, postu chì i suspetti eranu grandi, ma ci era micca boni fatti affidati. A parma màggica risponde à e dumande di i ghjudiziersi modesti: "Prestu, prestu".