Tungsteno Viennese per pastelli

Kulichi hè preparatu da e vitture Ortugastichi annu à l'annu per a bona festa cristiana di Pasqua. In famiglie diversi, ci hè una ricetta per a prova: quarcunu metti una cucchia nantu à u iogurtu, aghjunghje pezzi è cinnamone, è qualchissia vi favurisce u gustu di l'agrumi è l'aromu di l'pudre. Aghju prupone una ricetta originale per cose cunfittante pasticceria à una pasta vienesa. A vostra famiglia certamenti avarà apprizziate.

Ricetta di tannera viennese per Pasqua

Ingredients:

Preparazione

Prima sò bisognu di mette u spitu: l'ova sò incheriti cù u zuccaru è inject butter in fretto. U lettuce caldi, dissolve u levadinu, fate in a mezcla di uovo è si allora 25 minuti. Quandu u opara s'arrivela, tira u pezzi di farina tamanta è amassi a pasta di pane cun u so mani. In u mità di a coccia, avemu precipitatu, pasciuti u vapeur, è dissiru a pasta di i moldi. Cogliu cù una spugna è fate 45 minuti per andà. Dopu quì, cocchi cucire di una pasta di levitura vienesa in un forno ben calzu for uns 55 minutes, è verificate per a preparazione cù un spetu.

Torta da pasta vienesa nantu à u iogurt

Ingredients:

Preparazione

Per fà un pastellu di Pasqua da una massa vienna, preparamu tutte e ingredienti. Siftemu a farina per un tamarzu, è pozzu a soda à u kefiru è insiste à a misura durante 5 minuti. Maturità, frettu, dissolve in u zucchulu granulatu è aghjunghjenu frutti cunfitti. Dopu quì, fendu suluzione durchendu kefir è mischjianu à u mischinu di a massa. Aghjunghjite in a farina è misure una pasta brutta. U distrughemu secondu e furmazione è tufone u pasticceria à un corru ruddy in un forru precuvenu, cuntrollendu a prontùzia cù un scheletru di legno. Aghja, aghjunghjemu cun una prutetta glaze è decore cun un pollu.

Vita di Vienna con crema agria per pastelli

Ingredients:

Pè principier:

Per a prova:

Per glaze:

Preparazione

U lìccu hè rinfriscatu à un statu calido è a margarina hè fughjata in un forno di micru. In una farna prufundita aghjustate a farina, u levitu, u zuccheru è fate tutte e latte. Salute in tuttu l 'ingredienti è lasciate a cucchia per 15 minuti. In un pezzu separatu, rumpule u oliu, pìgliala à poghji è viaghja à l'entrée. Aggiuncenu margarina fridda, oliu vegetale, coperta cù una spugna, è mette durante 4 ori in un locu caldu. Dopu quì, valdi in mantellu fretto, aghjunghjenu a crema agria, u zuccaru è a vaniglia. Salute in tuttu tuttu è sferisce gradualmenti in farina tamanta. Amegghinu a pasta di pani, mette in un filmu di nutizie è lasciate da circa 1,5 ore. Senza perde u tempu, risolvii i panii, sguassate tutte e bagnu è lavò. Fate cù acqua cale, è dopu à 20 minuti, a ghjuculavu torna à u colander. Dopu assicurà e patece nantu à a tela, aghjunghje a pasta in a pasta è a mettite, perchè hè ancu distribuitu. Dopu à 25 minuti avemu diffuseghja nantu à i furmagli, pusendu per 35 minuti per una prova è acquistera in u fornu à 200 gradi. A superficia di Pasqua è cunghjunghjenu cù i bianchi è di u zuccheru, e sprinkled cun un polvere multicolore.