Scandalu nantu à a vigilia di l'anniversariu: Gina Lollobrigida perdiu in tribunale per a so fabulosa sposa!

Eppuru u più impurtante di età, a famosa attora italiana Gina Lollobrigida fermamente difende i so diritti in tribunale. È ùn avemu micca parlatu di l'eredi o di a divisiona di pruprietà, ma di u matrimoniu, cunclusu cun un veru speculatore. In ogni casu, u anniversariu di annunziu d'annunziu, chì facenu 90 anni, dice chì un omu d'affari d'Espagne Javier Riga ùn hà micca dirittu per esse chjamatu u so maritu legale. Ma a tribunale, una opinioni tutale di questa mutazione.

Litigazione longu per una di e più bellissima donna di u XXu seculu è u so secondu maritu finisci in fallimentu per l'attrìccia. Invece di preparalli per celebrà un jubileu seriu, hà obligatu à sente per ghjorni in tribunale, studiu documenti di documenti è tuttu per nunda.

A decisione di a corte ùn hè micca fatta à favore di u situ in u rolu di Esmeralda in a Cattedrale di Notre Dame. A tribunale hà decisu di ricanusciri lu matrimoniu di l'attrice cun un affari, Signor Rigau, assai legittimu.

Detetti curioso

In Italia, sta storia ùn hè micca discuta, salvu chjucu. U fattu era accumpagnata da un scandalu veru! L'attuvatu è l'accusatu presentonu versioni di quellu chì era successu.

A Signora Lollobrigida hà parlatu cum'è un ispìritu chì faceva un veru specchiore, chì era di destinà l'assignà i so 20 milioni di furtuna. Sicondu a stella di cinema, ùn hà micca avutu una relazione íntima cù u ghjovanu "maritu", è u matrimoniu hè statu cunclusu in a so propiu prucessa chì hè stata cun uperazione diferenze. Doppu quiddu trà ella è Riga si era maritatu, una di e donne più belli di u seculu XX avè amparatu da Internet.

Cridendu chì un omu di l'affari tutale hè più chjucu chì u so "sposa" di 34 anni, hè faciule assicurendu chì ellu puderebbe survie è piglià pussessu un patrimoniu impressiunale.

U rapprisentativu di l'avutru dichjaratu chì tutti i papichori eranu emissi senza viulazione di a liggi e sò personalmente firmati da a stella. L'ultimu puntu era una selezzione di ritratti chì confirmanu chì Riga hà largu tempu hè u covet di a vie attrice. Ovviamente, a tribunale cunvinta sti argumenti.

Leghje ancu

True, u squadra di avvucati Signora Lollobrigida ùn hè micca daverà rinunzià. L'attrìzia voli fà scrive un antru reclamazione, sta volta à a Corte di Appellu.