U culte di a parsunalità - di sopra u cultu di a pirsunalità è e so cunsiquenza

A persunità, attribuita à i qualità supernaturali, eranu in ogni momentu. In i tempi antichi, i persone anu veneratu i deities, è più tardi in questu rolu i persone anu sceltu-quandu, da u ghjornu di nascita, è quandu da u valore accadutu. Chì ci hè u culte di a parsunalità - avemu capitu di stu articulu.

Chì hè u culte di a personalità?

Hè nantu à l'esaltatu di una persona individuale, quale hè un statu di prominenti. Quelli chì interessanu à ciò chì u cultu di a parsunalità vole, vale degnu dà l'esempi di nomi famigliali cum'è Stalin, Hitler, Mao Zedong, etc. In monarchie assulante, i rè è l'imperatori juconu u rolu di Diu. Anu venerati, anu adurati è glurificatu micca per e qualità specìpuli, ma solu per u fattu di u so sustegnu à u tronu.

Sotturati dictazioni è rigimi autoritarji, era già micca abbastanza à esse à u curnuttu di u putere. Hè necessariu per avè qualchissimu qualità chì facenu u regnu degnu di l'uffiziu. Avè pussibilità d'uttimi putenzi di a prupaganda, hè faciule per passà cum'è quarchidunu quale a persona vulete vede cum'è u so capu è u capitu. Doppu questi persunali scrivi poema è custituitu epics, vita biografichi. I so travaglii anu studiatu in l'istituzioni educatori è in ogni locu erani stati monumenti installati.

I razzii per a furmazione di u cultu di personalità

Stu fenomenu si forma solu in certi cundizioni:

  1. Scuprennu quale sò i motivi per stabilisce u cultu di pirsunalità, hè vera à risponde chì questu hè pussibule in una sucità cù membri societalmente immaturi chì ùn volenu micca esse responsabilità di e so azzioni.
  2. Cù un livellu bassu di l'educazione, un certu modu riditatu di cumpurtamentu si forma.
  3. L'incapacità di crede critica abra un vastu opportunità per u dittaturiu per manipulà è cuntrollu di a cuscenza di u publicu.

I patti li dùnanu cù e cose qualità - saviezza, determinazione, fermu, amori è l'altri, senza ancu permettenu à dubbità a correcità di e so azzioni. I ragiò di stabilimentu di u cultu di personalità sò assuciati da a crisa in u paese:

Perchè u tutalitarismu spessu si ramenta un cultu di personalità?

Cù sta forma di guvernu, tuttu u putere si cuncentra à e mani di u capu. Ellu acteghja cum'è a forza pulitica principali, eradicate dissent in ogni modu. Tutti l'aspettu di a vita umana sunnu cuntrullati da l'statu. I patti sò intimidati è forziunati per ubbidì à u guvernu, per rispettu, ma ùn hà micca idea quantu forza hè una forza politica. À questu terrenu, u cultu di a parsunalità hè furmatu, chì tocca à u rolu di locomotiva, è di i membri di a società - venti in una machina enorme.

Chì ci sò e consiguienti di u cultu di personalità?

Pò esse cunsideratu nantu à l'asempiu di critica di u cultu di personalità di Stalin. Dopu l'annunziu di Ghjurnuvicu annunziu u 25 di frivaru di u 1956, nantu à ellu chì hà scuppiatu u mitu di i meriti di u capimachja, distrutti scuppiò in u paese, una onda di putenza publica sopra à ellu. A risposta di a quistione, chì hè sbagliatu cù u cultu di personalità, hè vale a risponde chì spessu i quelli chì tornanu à u putere, l'utilizanu à rinfurzà i so pusizioni. Allora era cun Nikita Sergeyevich.

Dopu avè scurtatu tutte e sbagli di l'ultimi anni nantu à u guvernu di tutti i nazioni, Ghjesù guardava silenziu di u so rolu in questu prucessu. A societa paria esce da stufa è ùn era micca solu chì aspetta à i riformi, ma esigenti. Un ambientu psicologicu di impatience era furmatu, stimulando l'autorità per piglià l'azzioni decisiva è aumentu u periculu di un cursu versu u populismu propagandisticu. Fattu accadissi.

A lotta contru u cultu di a pirsunalità

Invechjarà u mitu di l'infallibilità di un capimacherariu, quelli chì vanu à u cumandante ùn vanu, ma perde. U risultatu finali di stu prucessu hè:

  1. Inferminendu a fede di u populu in a perfezione di u supreme power com'è tali.
  2. A critica di u cultu di personalità in a società soviètica hà purtatu à a distruzzione di u sistema di teme pienu.
  3. Critica e dolorosa recicca di pratica socialista mundiale da a sucità.
  4. A splitting of the world communist movement and its entry into a period of crisis, from which no longer being chosen. Hè micca cusì tantu crimini Stalin cum'è u sistema suciale rivoluzione suvièticu chì hè statu cundannatu.

U prucessu di sopra u cultu di a pirsunalità

U sistema puliticu statutu soviievu accuminciau a trasfurmaru immediatamenti dopu a morte di Stalin in u 1953. Amparatu à a:

  1. Eliminazione di e consecuenzii di a riprissioni di Stalin, amnestiau assai prigiuneri di i campi alloghji in tuttu u paese.
  2. Restaurazioni di u liggi è l'ordine.
  3. Di i tribuni di u putere, si parlavanu assai di superà u cultu di pirsunalità è e so cunsiquenzi, chjamà una pulitica bulsa favia, chì hè legittima è coherente cù i principii di l'ideoluggìa di Lenin.

U cultu di a parsunalità è e so cunseguenzi anu da espansione di u "scupperemu" di Krushchev, chì hè statu sottumessi tres stadi di u so sviluppu. E l'onda di "de-Stalinizazione" include a reurganizazione di Gorbachov, è ancu parechje avvenimenti di a Russia muderna. I nivuli rapidi di industrializazione è di l'agricultura sò sviluppati, l'istituti di ricerca scientifica sò creati, è u prugressu tecnulugicu si spalle à i so altitudini.

Problemi muderni di u cultu di personalità

A data, u prublema di u cultu di personalità hè una direzzione teorica per u travagliu di i più grandi scientisti. Studianu u prucessu d'assimilazzioni di valori murali quant'è un elementu integrale di a cultura. A basa di l'innovazioni umanistichi in aducazzioni è a tutalità di i valori di ogni individu - caratteristiche di caratteru , caratteru murali, sentimenti. Questu hè un avviendu centru centru in l'educazione. U cultu di personalità è e so cunsiquenzi sò parlati in u cuntestu di l'studiu di u prublema di a cultura persunale cum'è una parte inseparabile di u prucessu di a cultura maestru da l'omu.

Books di u cultu di a parsunalità

Millioni di persone fôru riprimuti, sparati è imprizzati in i campi mentre ch'elli eranu in u capu di u regnu di Stalin. U paese sperienza ancu e consecuenzii di quelli avvenimenti. Parechji scrittori prominenti in e diverse tempi l'elevò u velu di u sicretu, chì discrivinu i funziunamentu di u cultu di personalità è e consiguienti chì l'esaltizzioni d'un individuu hà guidatu. L'opere più famose include:

  1. "L'archipelago di Gulag" di A. Solzhenitsyn . Questa romanzu novu hè statu cume in u "100 libbra di u seculu".
  2. U "rifiuttu" Anchi Ming . Questa scrittura storica sustene u cultu di a parsunalità di Mao Zedong è e tràgiri cunsiquenzi di u so regnu.
  3. "Consulente secreto à u capu" V. Uspensky . Dui libri scrissi l'attività di Stalin in nomi di u so associu. A narrativa ùn hè micca embellish, ma ùn ci nìvuru u capu di tutte e nazioni, ma spettamente ci conta u successu di quelli anni.