Torta di tacchino è fragole

In u pezzu di l'abbundanza in fragole una nova ricetta per u fragnu o di cunfettu cù a participazione di questu berry di giardinu hè sempre una gioia. Aghju prupone per cocchi un pezzi incredibbili savurante, stunningly fragrant e delicate cù strawberry da una petita pasta. Oltremente, pò esse fatta cù crema agria o merengue . Questu hè ciò chì vi pudemu discutiri più.

A pie apertu cù e fragole e crema agria di piccocera - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

Furmagliu curtite per un tali pruduttu pò esse preparatu in anticipu, appriganti, per esempiu, da a sera, o ancu un ghjornu prima di l'preparazione di a pie. Per fà questu, combina a farina tamanta cù u pane furmagliu, u salinu è u zuccaru, puderà chjudarà a manta fritta nantu à una basa secca è cumincià à cutedda cù un cuteddu. Dopu avè ottigatu picculi partiti d'idda, piaccione cù farina per miglii più finosi. Dopu avemu sprezzatu l'ovu di puddastra in un tastu per l'omoġeneità, fremientanu in un tastu cun a farina è a mantra, è cunzuddinatu è cunglialu a mezora finu à ottene una culpa di farina plastica chì avemu strappà cù una film è pona nantu à a stantina di u frettu finu à a bisognu.

Principiu u disignu di u pastellu, lavate, puliti è cut (si troppu grande) è fragole, ancu appruntate u raffia fresca. Per fà questu, miscenu a crema agria con ova di pollo, zucchero è zucchero di vellucci, aghjunghje a farina di granola è fècula è cura cù cura cun u mezcladoru finu à l'uniforme è l'ombra.

Distribuisce a massa nantu à u fondu è i mura di un pappagallo adattatu, si sparghje baga fragole in cima è pienghje cù a crema di crema agria. Avà ùn ferma solu per portà u pasticcu à u listinu in un furnu sicuru à una temperatura di 200 gradi per quaranta minuti.

Patu di stizza cun fragola è merengue - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

Per una pasta corta, fremu a margarina fresca o u so brùcenu in un rossu cù u marmellata à a farina di granu addina. Fracchemu a massa cun pezzi, per aghjunghjite una foglia picca, aghjunghje a crema agria, zucchero, pezza di pezza è ghaglione d'ovince è amminicevi tutte cù cura, finu à ottene una mansa homogeneia, micca peghjina è bruttissima. Scambreghje u bagnu chì risultatu in un oliu di pezzu di furnisce è distributeu nantu à u fondu è e pareti latte. Avà spessu prusperenu a basa di a pie cù una furcedda è mandonu à marrone in un fornitu cale (200 gradi). Dopu cinquanta cinquanta minuti, rinfriscenu a moffa di u fornu è falla chjorkera un pocu. Duranti stu tempu, lavò, siccatu, limpiatu da u bulu è se vulete bè, tagliate in parechji pezzi di fragole è a mettite cù fècheru di patata. Pruvenna puru prucessi à i cimi, è aghjunghjenu in u prublema di u zuccheratu usualmente di vellucciu.

Scambià i frutti di zucca in fècula in una forma di ruddy sand, distribuiammi a massa di a prutezza da l'anch'ella è ponu per deci minuti à a stessa temperatura da u pastellu.