Rotulu cù manzili

Portonu à a vostra attenzione i ricetti originali per preparà un rollu cù manzami, chì certamenti certamenti. L'araldicherie hè stata incredibile delicata è diliziosa gustosa.

Rolla, con, mele, di, pasticcerie

Ingredients:

Preparazione

E stagni in anticipu steamed out with water e erezzione di u vinu. I mazzuli sò lavati, cutati in pezzi, speghenze sempre cù u zuccaru di limonu è mischju cù pasi. Allora aghjunghje u zuccheru, raccoratu di limonu, cinnamule è di noce moscata. Emu mezcolà tuttu ciò chì esce da u 15 minuti.

E questu tempu, tagliate intrecciate nettu è aghjunghje à a mistura di frutta. Allora accumpèghjenu 2 foglie di pasta di sopra, inzucata è senza pani senza rinuverà in una direzzione. Spicchendu a superficia à pettu à a sannina, anch'ellu inghjustate u riposu, u nivellu cun una cuchita è cogliu a pasta cun un rollu. A so longu face facemu picuriti cù una forchetta, per surtite u vaporizzariu quandu aghjunghjenu, è i spidi sò stati attaccati. Agghiuncinu un rotulu stanciatu cù manzili à 180 ° durante 30 minuti. Serviscia apple pie liquoritu pocu cù gelato di vellinu o cù crema nucete.

Lavash hà rotulu cù manzili in u fornu

Ingredients:

Preparazione

I mazzuli sò lavati, tagliate a pelle è tagliate u fruttu in cazzi. U prutezzioni di acqua calenta è lasciate per affaccià è inchai circa l'ora. Allora accuranu prestu l'acqua è appuntamentu cù manzili. In questa mutazione, fate un pezzu di cinnamia pianica, u zuccheru à u gustu è cunglite.

Avà piglià una lametta fina di lavash armenianu, a grippa cun u mantellu, diffuse una capa uniforme di fruttu cullezione è fogliate rigulari cù rotuli. Allora accurte cù curazione nantu à una volta di panificà è mandi à un incestu prechevule à 200 gradi. Agghiuncinu un rollo cù manzili è cinnamonu per 10 minuti, dopu à quale prestu prestu, fate un pocu, tagliatu in pezzi chjuchi, fate bellissima nantu à u pane, sprinkle cun azucarera a polpa è serve à a tavola.

Rolla cun pepite da pasta di levadina

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

In una paleta, fate a margarina nantu à u focu dèffre, pour u latti è l'asperu u zuccheru. Puderete sguassate u mistieru da u pezzu, pour à pocu pressu u latti, pusendu u levitu è ​​valdi in porzi, farina tamanta. Allora furmà una pasta unitaria, senza pegà, rintrappa in una bola è sguassà di 1,5 ori in un locu calzu, chì cogliu cun una bagnera nezza.

A tavola hè sprinkata cù farina, spiramma a pasta, mettite è dividite in 3 parte di uguali. Ogni parti hè spustata in forma di un rectangulu. I manciani sò lavati, i rinfriscà i fossi è i pezzi, i tagliate in pochi cunti è mette nantu à a massa in una capa uniforme. Sprinkle with ground cane, roll in rolls and sprezzate nantu à una panca di panurama à pocu distanza da l'altri. Allora aghjunghjini inzuccarati cù manzili per 15 minuti in un forno forte finu à manghjatu. Dopu à quessa, rinfriscalli cun cura, frimenu, l'oliu cù l'ova di zuccheru, l'arbeji cù u zùccheru solu s'ellu vulete, l'tagghiate in picculi è servite à a table.