U biancu

Lu Dognu riferisce à a manifestazione esterna di u piacè mai avutu in una persona in u risultatu di a perdita di i carchi. Cù tutti i differenzi in a cultura, moralità, manera di vita è attitudine versu a morte, i pòpuli di e diverse razza sò tradiziunali di i luttu. Inoltre di luttu, preghje, diverse tipi di restrizioni è astinenza, u luttu manifestu in ropa. In Europa, ci hè ancu una cosa cum'è moda di luttu. Di sicuru, u dulore prupone una persona di scurdà di tutte tutelle di l'oreppu esternu, ma dopu una funziunaria funeraria ferma quarchi cosa di usà. E ci parmetti questu, rispittivamenti.

Hè statu storicu annantu à u territoriu di i paesi d'Europa è l'Asia, chì u culore chjaru chì definisce u stile funereali hè nìuru . I prudutti chì sò scelte per attendulendu l'ceremimia di rigiunamentu cù a persona fallecida avissiru esse distinguitu da pudore, restraint, simplicità. E vistiti è faldes di corta diretta longu midi o maxi, troppi lonchi è mantas è turtlenecks sò megliu adattati per questu scopi, ma in a figura femminile un accessu devi esse presente. Hè una pratica, una cape nantu à a so testa , un pannevolu o una bufanda. A maiò spessu, i femoni utilizanu l'ultimi. U biancu di u lamentu hè un postu indispensabile. Spécialmente s'ellu hè nantu à i parenti è l'amichi di u mortu. Stu capu hè obligatoriu è duranti u funerale (in a chjesa o in casa - ùn importa). U schernu rituali currisponde à i vostri disposti davanti à l'imaghjera di u luttu. Inoltre, stu capicurlo elimina a necessità di risolse i capelli, perchè toccu è cunzidiratu una manifestazioni di coqueteria, è à un funeral hè assulutamente inutilità.

Tipi di bianchizzi

Hè deve esse signalatu subitu chì a religione cristiana ùn prupone certi requisiti per i tocchi. Ogni donna hè datu u drittu per elegà liberamente, piglià à gustu, u statu internu è i desideri. A variante tradiziunale hè un bufoi di u lettu di u culore nìvuru da tessili trasluttu o densu cordone. Ci hè una regula micca affucata chì affirmate chì a densità di u materiale da quale l'accessu funeral hè fatta deve esse deve u gradu di parenti di u so patronu cù a persona fallecida. A più alta, u più densu. Eppuru, i donne chì ùn anu famiglia, quelli chì si prisentanu à u funerale di cumbinanza (l'accumpagnamentu, l'assistenza obliqua, è cusì), ponu furnisce bianchissimi d'altri culori. Di sicuru, ùn pò esse micca parleri di l'accessori brillanti stampati, ma u biancu friddu, grisgiu, blu o verde ùn deve esse micca purtati. Escludite in accessori di moda di lussu cù mudelli esotichi di colori brillanti, ma una spedizione tranquilla di una sombra silenciata si permettenu si trova in armoniu in u funerale.

U tipu più cumuni di materiali da quali cusì chic Rouge di dolce sò chiffon, lace, satin e cotton. Tali tessili duranti a ceremma funiraria cridite l'attenzione di l'altri ùn anu micca atteppatu. À u cuntrariu, tali pesti chjama l'imaghja cù l'eleganza in cunglisazioni cù u dulore. Nanzu di luttu tieglinu avvicinà ogni figura, per quessa hè cunsideratu universale. A donna chì duverebbe essere femminile in ogni situazione, perciò, a decorazione di u sciarile in a forma di mudelli stampati in culori scuri, fringes, fronti corrugati o tessili di tissu di lace hè stata permessa. Malgradu l'irrelevantità di l'oru è l'argentu, i filamenti di i stessi culurite, in tissuti in a basa di u sciarile, miri laconic, ùn si sguaiate.

Se pensa à mantene du dolu per un periodu allargata, deve esse elettu una mantellina chì pò esse lavata per ch'ellu ùn perde micca u so apiece originale. Doppu d'abbandunà u luttu, hè cunsigliatu di mantene l'accessori in un locu inaccessibili o creme. Hè nutate chì e donne anu datu ancu u dirittu à sceglie quì.