Tonic è convulsiones cloniques

A caturizza sò cuntrazzioni involontarii musculari, accumpagnati da u dulce finale o duvore. Puderanu esse u risultatu di l'accionu di parechji fatturi, contru u sfondate di e patologiche infugii, neurologichi, endocrini è altri. Cù a natura di i cuntrazzioni musculari, ci sò cunnessione tonique è cloni, e diferenzii è e caratteristiche chì sò discututi sottu.

Convulsioni tonica

E convulzioni tonica sò una intensa tensione muscula chì si trova lentamente è si mantene da un pezzu. Stu fenominu indica un excitante eccessivu di strutture subcorticale di u core. A maiò spessu, tonic cramps apparevi in ​​i musculi di i gammi, sviluppati durante u sughjornu, attività fisica, natation. Inoltre, ponu influene à i musculi di a faccia, collu, mani, raramente - i vaghjuli.

Convulsioni Cloniques

Coni cunvulsioni clonii, e cose ch'elli ci mettenu in l'excitazione di l'escàccia cerebrale, ci sò contrucesioni di musculus synchronous, chì alterna cù perdii curtite di rilassazione. S'ellu fessi i musulmani perifèrici di u troncu, po chì, in regula, i cuntrazzioni sò irregulari. Chjovi è in a stagione epilèptica sò carattarizati da ritmu è implicazione di i musculi di a mità di u corpu o à parechji gruppi di musculi. In certi casi, un invizzioni epiléptica cuncipitu cù cunvulsioni tonica, sustituitu da accusazioni cloniques, è pò esse precedutu da una aura chì anu da diverse manifestazioni.

Convulsioni clonii generalizati sò chjamati cunvulsioni, sò spessu accumpagnati da aura, a perdita di a cuscenza , muzzicuna di a lingua, u sviu involontariu di u festu è a buca. Dopu n'attaccu, a fasa dopu a cunvulsivu si sviluppa, duppule alcune à parechje ghjorni, durante quale ci hè a cunfusione, a disorientazione.