Pèrdita di conscienza

A perdita di a cuscenza hè una cundizione in quale una persona hè immobilizzata è micca risposta per stimuli esterni. Duranti stu pirìudu, ci sò viulazione in u sistema nervu cintrali. Pigliate a causa di a perdita di a cuscenza, sintomi di a cundizione è e misure per aiutà cun debbure.

Cause di perdita di a cuscenza

Tutte e causazione di a perdita di a cuscenza sò assuciati cù danni à i crescenti di u ceutru in varii gradati. Per attivà una cundizione inconsciente pò esse:

A volte chì a causa di a perdita sia in a cuscenza hè una risurta di più à situazione psicologica, cum'è u sustegnu, l'eccitamentu, etc.

Sintomi di perdita di cuscenza

I manifestazioni clinichi di perdita di a cuscenza depende di a causa chì hà causatu una cundizione.

A perdita di cuscenza per sensu curtitariu (syncope) hè stata per una tempura tempurale di u flussu di sangue in u cori. In questu casu, a perdita di a cuscenza succedi per quattru seconde. Preceditu di muriri:

Dopu chì vene una perdita di a cuscenza, carattarizata da:

Cù un debbiti profughtu, hè pussibule cuncreglie invistenzi è urinati involontari.

L'attacheti epilépticu veni accumpagnatu da un sputtu involontari di u corpu, u salivamentu intensu, certi volte.

A perdita di cresce a conscienza pò piglià ori, ghjorni, è implica cunsacenzi serii è, invece, irreversibile per u corpu. In a medicina, una persenza persistenti di a cuscenza hè chjamata "coma".

Primi aiutu per inconsciente

Qualunque sia a ragione di a perdita di a cuscenza, hè necessariu di chjamà u duttore chì stabiliscerà a manera ch'ella hè a periculu perchè una persona hè per l'statu inconsciente.

A ora, l'ambulanza ùn hè micca ghjuntu:

  1. U paci ùn deve esse stallatu nantu à u so nomu, mentri liggeru tossu a so volta.
  2. Hè mpurtanti per vigilà u pulsu è di respira. In casu di stopping respirazione, cambia a pacienza in a so volta, cumincia à fà a respirazione artificiosa .
  3. Sì una persona vene à ellu stessu, ùn pò micca risate rapidamente è facenu movimenti brutta.
  4. Hè necessariu per assicurà u flussu di l'aria (a finestra aperta, finestra, porta)
  5. In casu di prucessione epilèptica, a testa di u paci duverebbe sia tenuta, diventendu volta ligeramente a crepuscenza, cusì a saliva dribblighjava à u cantu di a bocca, impediscendu dinò l'ingressu à l'intarru respirourariu. Dopu a fini di i cìliechi, u paci ùn devi esse situatu nantu à ellu.

Sì casu daveru, un esvedimentu tutale si deve esse realizatu per identificà una malatìa chì provoca disturbios evidenze in u funziunamentu di u corpu.